Το είχε όμως αφαιρέσει.... βίαια λίγο πριν!!!Εβαλες έξτρα βάρος στο μηχανάκι, κρίμα....
Το είχε όμως αφαιρέσει.... βίαια λίγο πριν!!!Εβαλες έξτρα βάρος στο μηχανάκι, κρίμα....
Επιτέλους!Διορθώσαμε την προηγούμενη βλακεία μας...
Ερωτηξις: εχεις κανει καποια αναβαθμιση στο πηρουνι του XL500R Dakar? Ο λογος που το αναφερω ειναι οτι εχω ενα XL250R λυμενο σε κουτες το οποιο σε καποια φαση λεω να ξαναστησω. Το χρησιμοποιουσα για χωματαδες 2010-2012, ακομη και μακρινες (πχ 2ημερο Βαρδουσια κλπ), αλλά το πηρουνακι του με 37χλ διαμετρο ητανε θεμα και το μόνο που ειχα κανει ητανε να βαλω παχυτερο λαδι - ειχα φτασει ιξωδες 17.5 με μιξη 15 και 20 50-50 (Bel Ray, το λεω επειδη το κινηματικο ιξωδες διαφερει απο λαδι σε λαδι). Ειχα ψαξει μαλιστα τοτε να βρω τοτε αφτερμαρκετ ελατηρια αλλα η Hypepro δεν εβγαζε γι'αυτα τα XL250R/500R ενω εβγαζε για τα προηγουμενα S και τα μεταγενεστερα R με ακτινικες βαλβιδες. Σε καποια φαση αργοτερα σκεφτηκα να ταιριαξω πηρουνι 41χλ απο μεταγενεστερα μοντελα (Dommie/XLV) με πιο μαλακά ελατηρια αλλά το μηχανακι ειναι πια κλασικο και δε θελω να το μαϊμουδεψω. Οποιαδηποτε σχετικη πληροφορια ευπροσδεκτη.Δεν έγινε σήμερα, αλλά την Κυριακή που μας πέρασε.
Αλλαγή λαδιών και τσιμουχών στην εμπρός ανάρτηση του Dakar γιατί είχαμε μια διαρροή στην δεξιά μεριά.
Ερωτηξις: εχεις κανει καποια αναβαθμιση στο πηρουνι του XL500R Dakar? Ο λογος που το αναφερω ειναι οτι εχω ενα XL250R λυμενο σε κουτες το οποιο σε καποια φαση λεω να ξαναστησω. Το χρησιμοποιουσα για χωματαδες 2010-2012, ακομη και μακρινες (πχ 2ημερο Βαρδουσια κλπ), αλλά το πηρουνακι του με 37χλ διαμετρο ητανε θεμα και το μόνο που ειχα κανει ητανε να βαλω παχυτερο λαδι - ειχα φτασει ιξωδες 17.5 με μιξη 15 και 20 50-50 (Bel Ray, το λεω επειδη το κινηματικο ιξωδες διαφερει απο λαδι σε λαδι). Ειχα ψαξει μαλιστα τοτε να βρω τοτε αφτερμαρκετ ελατηρια αλλα η Hypepro δεν εβγαζε γι'αυτα τα XL250R/500R ενω εβγαζε για τα προηγουμενα S και τα μεταγενεστερα R με ακτινικες βαλβιδες. Σε καποια φαση αργοτερα σκεφτηκα το να ταιριαξω πηρουνι 41χλ απο μεταγενεστερα μοντελα (Dommie/XLV) με πιο μαλακά ελατηρια αλλά το μηχανακι ειναι πια κλασικο και δε θελω να το μαϊμουδεψω. Οποιαδηποτε σχετικη πληροφορια ευπροσδεκτη.
Δημητρη βλεπω οτι ουσιαστικα εχεις κανει οτι εκανα κι'εγω, δηλ εβαλες πιο παχυρευστο λαδι. Κανει σε ενα βαθμο δουλεια αλλα ιδεατα χρειαζονται και πιο στιβαρα ελατηρια. Αυτο με την προσθετη πιεση αερα το ξερω αλλά δεν τοχω δοκιμασει ποτέ. Παντως και απλα με το παχυτερο λαδι το ειχα φερει σε αποδεκτη κατασταση αλλά μεχρι απλα σβελτη οδηγηση στο χωμα, χωρις κυνηγημα. Γραψε μετα το Τροφυ πως πηγε.
ΥΓ Πληροφοριακα, εγω στο δικο μου ειχα επισκευασει και το αμορτισερ στο K-Shock και ειχα βαλει και ενα δαχτυλιδι 5χλ στο ελατηριο για μονιμη αρχικη προφορτιση. Και επισης ειχα βαλει 10χλ αποστατες απο τεφλον στο πηρουνι για τον ιδιο λογο.
Δεν έγινε σήμερα, αλλά την Κυριακή που μας πέρασε.
Αλλαγή λαδιών και τσιμουχών στην εμπρός ανάρτηση του Dakar γιατί είχαμε μια διαρροή στην δεξιά μεριά.
Και αλλαγή λαδιών του κινητήρα.
Και όπως πάντα ο θείος "Μέρφη" ήταν εκεί για να γελάσει μαζί μας...........
Έτσι κατά το βίδωμα της κάτω βίδας-τάπας λαδιού, κλώτσησε το σπείρωμα και άντε γειά........!!!!!!!
Οπότε λύση ανάγκης , για να μην χαθεί το Troffy, επιστρατεύτηκε το γνωστό HeliCoil.
Στην σημερινή δοκιμή δείχνει να πηγαίνει καλά......... ίδωμεν για την συνέχεια.......
Ερωτηξις: εχεις κανει καποια αναβαθμιση στο πηρουνι του XL500R Dakar? Ο λογος που το αναφερω ειναι οτι εχω ενα XL250R λυμενο σε κουτες το οποιο σε καποια φαση λεω να ξαναστησω. Το χρησιμοποιουσα για χωματαδες 2010-2012, ακομη και μακρινες (πχ 2ημερο Βαρδουσια κλπ), αλλά το πηρουνακι του με 37χλ διαμετρο ητανε θεμα και το μόνο που ειχα κανει ητανε να βαλω παχυτερο λαδι - ειχα φτασει ιξωδες 17.5 με μιξη 15 και 20 50-50 (Bel Ray, το λεω επειδη το κινηματικο ιξωδες διαφερει απο λαδι σε λαδι). Ειχα ψαξει μαλιστα τοτε να βρω τοτε αφτερμαρκετ ελατηρια αλλα η Hypepro δεν εβγαζε γι'αυτα τα XL250R/500R ενω εβγαζε για τα προηγουμενα S και τα μεταγενεστερα R με ακτινικες βαλβιδες. Σε καποια φαση αργοτερα σκεφτηκα να ταιριαξω πηρουνι 41χλ απο μεταγενεστερα μοντελα (Dommie/XLV) με πιο μαλακά ελατηρια αλλά το μηχανακι ειναι πια κλασικο και δε θελω να το μαϊμουδεψω. Οποιαδηποτε σχετικη πληροφορια ευπροσδεκτη.
Εγω ειχα απλα "ξεκοιλιάσει" τη μαμισια εξατμιση επειδη σαπισε στην εξοδο και εφυγε σχεδον μονο του το εσωτερικο κομματι/φλογερα, θυμαμαι καποιους που βαζανε Supertrapp. Τοχα σκεφτει κι'εγω αλλά δεν ηθελα να χαλασω το μαμισιο λουκ και η Supertrapp ητανε αλουμινι ενω η μαμα μαυρη (αν και βαρια βεβαια).Με εξατμιση και κεφαλη εχετε κανει κατι;
Πολυ σωστα, δυο κολλημενες κεφαλες εχω!Ένα άλλο γνωστό πρόβλημα που εμφάνιζαν ήταν η ρωγμή που εμφάνιζαν μεταξύ της τρύπας του μπουζί και της θέσης της βαλβίδας, εάν δεν κάνω λάθος της εξαγωγής.