Honda Transalp XL600V (1987)

Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
1987. Έχοντας ήδη δύο χρόνια (και 35.000 χλμ) το ΧΤ350, βλέπω φώτο την νέας On-Off που μόλις είχε παρουσιάσει η Χόντα. Love at first sight. 600 κυβικά, δύο κύλινδροι, σελάρα, φέρινγκ.......... Ό,τι έπρεπε για το επόμενο βήμα του εκολαπτόμενου χιλιομετροφάγου, αλλά........ Σαρακάκης. Ο παλιός, "καλός" Σαρακάκης που όλοι είτε ζήσαμε, είτε ακούσαμε ιστορίες τρόμου. Απτόητος πάω στον αντιπρόσωπο, δεν το ήξερε καν. Τηλέφωνο στα κεντρικά:
  • Πότε θα το φέρετε;
  • Δεν ξέρουμε ακόμη αν θα το φέρουμε........
Βλέπετε οι συντάκτες του τότε "ειδικού τύπου", διαρρήγνυαν τα ιμάτιά τους: "Μηχανάκι χωρίς προσωπικότητα", "Δεν έχει κανένα εμπορικό μέλλον", "Δεν ενδιαφέρει κανέναν" και άλλα τέτοια προφητικά και βαρύγδουπα. Όμως εγώ το ήθελα. Τηλέφωνο σε φίλο στην Αγγλία, παραγγελία, και είκοσι μέρες μετά με περιμένει στο τελωνείο Θεσσαλονίκης η κούτα. Δανεικό "Ντάτσουν", επιστροφή στην Καβάλα, συναρμολόγηση, και λίγες ώρες μετά το πρώτο Τ/Α πατούσε τις ρόδες του στην Ελλάδα. Έναν μήνα μετά το έφερε και ο Σαρακάκης and the rest is history.

Τρία χρόνια και 55.000 χιλιόμετρα το κράτησα, γυρίσαμε όλη την Ελλάδα χωρίς ούτε μία φορά να ξεροβήξει. Παραλίες, βουνά, επαρχιακοί δρόμοι, εθνικές οδοί, ήταν το απόλυτο τότε εργαλείο που σε πήγαινε παντού & πάντα και σε γυρνούσε ατσαλάκωτο.

Η μηχανή που αποτέλεσε την θρυαλλίδα της πιο πετυχημένης κατηγορίας μηχανών στην Ελλάδα.


 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Μηχανη απο αυτες που λες οταν τις αποκτας ''ευτυχως που την αγορασα''............και απο αυτες που λες ''ευτυχως που την πουλησα'' οταν την δωσεις.
Καποια στιγμη το 92 την ζαχαρωνα,αλλα το 2006 οταν την οδηγησα,σκεφτηκα ''ευτυχως που δεν την αγορασα''.
Ναι τα περιοδικα της εποχης καλα τα ελεγαν,ομως η αγορά ειχε αλλη γνωμη.Αυτη η αγορα σημερα παιρνει το υπερτιμημενο(τιποτα) NC και το δοξαζει............:pointu:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Άμα σκέφτεσαι να αγοράσεις μια μηχανή, μιά εικοσαετία μετά την πρώτη παρουσίασή της και περιμένεις να είναι και σύγχρονη, δεν σου φταίει το μηχανάκι, εσύ κάτι δεν μετράς καλά φίλε.

Τα περιοδικά της εποχής μιλούσαν για μηχανή χωρίς εμπορικό μέλλον, χωρίς απήχηση στο κοινό. Το πόσο δίκιο είχαν φάνηκε από τον πρώτο κιόλας χρόνο.
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Άμα σκέφτεσαι να αγοράσεις μια μηχανή, μιά εικοσαετία μετά την πρώτη παρουσίασή της και περιμένεις να είναι και σύγχρονη, δεν σου φταίει το μηχανάκι, εσύ κάτι δεν μετράς καλά φίλε.

Τα περιοδικά της εποχής μιλούσαν για μηχανή χωρίς εμπορικό μέλλον, χωρίς απήχηση στο κοινό. Το πόσο δίκιο είχαν φάνηκε από τον πρώτο κιόλας χρόνο.
To 92 ηθελα να την παρω,οχι το 2006.................
Μαλλον τα περιοδικα υπολογιζαν στην σωστη κριση των αγοραστων για αυτο μιλουσαν για εμπορικη αποτυχια................υπολογιζαν ομως διχως τον ξενοδωχο...........το ξενοδωχο που σκαει 8000 για να παρει μπανιερα σκουτερ ή το NC αλλα οχι μοτοσυκλεττα...........
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Μαζί μιλάμε, χώρια καταλαβαίνουμε. Ρε Μάνο, το οδήγησες όπως λες είκοσι χρόνια μετά την παρουσίασή του και λες καλά που δεν το πήρες δεκαπέντε χρόνια πριν. Σαν τι καλύτερο δηλαδή πήρες το '92 που απέρριψες το Τ/Α.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εμένα μ' άρεσε πολύ η transalp. Όταν την πήρε ένας φίλος το 96, έγινε πόθος....
Έψαχνα για μια τέτοια, αλλά βρήκα την 1η μου Άφρικα με λίγα χλμ και την προτίμησα, μετά φόβου είναι αλήθεια. Μου φαινόταν μεγάλη!
Όταν συνήθισα την Άφρικα, τη 2-3η μέρα λέμε..., ούτε που ξανασκέφτηκα την Transalp!Όταν την ξανακαβάλησα δε, είπα τι καλά που δεν την πήρα:)

Η αλήθεια είναι ότι το μηχανάκι έγινε best seller! Το πόσο υπερτιμημένο ήταν και πόσο μέτριο για τα λ7 του, φάνηκε όταν κυκλοφόρησε το Vstrom. Χωρίς καμιά ιδιαίτερη τεχνολογία το Suzuki, ήταν 1000€ πιο φτηνό , από το ανανεωμένο τότε transalp, αποτελώντας έτσι μια πιο τίμια πρόταση στην κατηγορία και σαφώς πολύ περισσότερο value for money.

Τα XL (XLV) της Honda τελικά , παραήταν πλαδαρά kai user friendly για τα γούστα μου, σε αντίθεση με τα XR (XRV) :cool:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οτι και να λεμε.....ενα τιμιο μηχανακι, που οι πωλησεις του και η αξιοπιστια του, τα λενε ολα.

ευκολοδηγητο σαν παπι....;)
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ειναι αδικο να κρινουμε σημερα τα φρενα η το πηρουνι εκεινης της εποχης.
Η μηχανη ηταν μια χαρα απλη και φιλικη δεν κερδιζε αγωνες
αλλα ουτε και την αγορασε κανεις για αυτο!
Η Africa 750 την επισκιασε λιγο μετα,αρχικα λογω εμφανισης στυλ και εικονας στο Dakar,
αλλα κυριως λογω του ανεξελεγκτου μιμητισμου που χαρακτηριζει τον Ελληνα καταναλωτη.
Οσο για το Σαρακακη,
το φαινομενο το συναντας και σημερα με αλλα ονοματα και σε αλλες μαρκες!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ειναι αδικο να κρινουμε σημερα τα φρενα η το πηρουνι εκεινης της εποχης.
Η μηχανη ηταν μια χαρα απλη και φιλικη δεν κερδιζε αγωνες
αλλα ουτε και την αγορασε κανεις για αυτο!
Η Africa 750 την επισκιασε λιγο μετα,αρχικα λογω εμφανισης στυλ και εικονας στο Dakar,
αλλα κυριως λογω του ανεξελεγκτου μιμητισμου που χαρείπα, ακτηριζει τον Ελληνα καταναλωτη.
Οσο για το Σαρακακη,
το φαινομενο το συναντας και σημερα με αλλα ονοματα και σε αλλες μαρκες!!!

Πασχάλη συμφωνώ ότι δεν πρέπει να κρίνουμε με τα δεδομένα του σήμερα, τα μηχανάκια του χθες! Αλίμονο...
Εξάλλου είπα ήδη ότι μου άρεσε.
Απλώς η Άφρικα (πέρα από το image λόγω Dakar , του μιμητισμού του Έλληνα και της εμφάνισής της) ήταν σαφώς ανώτερη κυρίως λόγω φιλοσοφίας XR, εξ ου και XRV. Διαδρομές ανάρτησης, γεωμετρία, γενικότερο στήσιμο.... Υπερείχε παντόυ γι αυτόν που ήθελε να καβαλάει κάτι και να "φτιάχνεται". Το XLV 600 (650 & 700 αργότερα), παρέμενε πάντα ένα XL. Πιο χαμηλό, πιο πλαδαρό, πιο αργό σε γεωμετρία...
Σε καμία περίπτωση δε μειώνω το μηχανάκι. Την προτίμησή μου εκφράζω στην άφρικα :)

ΥΓ: Αυτό που είπα για τοV Strom ίσως και να είναι άδικο, αλλά δε φταίω εγώ (ο καταναλωτής γενικότερα, ή ο δημοσιογράφος που συγκρίνει) αν η HONDA επαναπαύθηκε στις δάφνες της και εν έτει 2004 βρέθηκε μ ένα μηχανάκι εικοσαετίας σχεδόν, απέναντι στο "στρώμα" που ήταν καλύτερο παντού και συνάμα φθηνότερο......
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Τα περιοδικα (οπως και εγω)δεν συγκριναν το Τρανς με το Βαραντερο ή το Αφρικα και το εβγαλαν απλαδαρο,αδιαφορο,αχρωμο κλπ,αλλα με μοτο ανταγωνιστικες,οπως Kwasaki KLR 650,Tenere,Suzuki DR κλπ.
Συγκρινομενο με αυτα,το Τρανς ηταν ανυπαρκτο,αλλα ομως το κοινο που διακατεχετε απο το συνδρομο του παπακια το δόξασε.
Το κοινο ομως δεν εχει παντα δικιο.Εχει κατα καιρους εχει δωσει ζωη σε ανυπαρκτες κατασκευες και αντιθετως εθαψε άλλες επειδη ειχαν λαθος λογοτυπο στο τεποζιτο.
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Μπορείς να αναφέρεις τα περιοδικά και τα συγκριτικά που επικαλείσαι; Γιατί, να συγκρίνεται το Τ/Α με KLR 650, DR & Tenere της εποχής είναι άτοπο και άδικο για το Τ/Α στο χώμα, και για εκείνα στην άσφαλτο, το ταξίδι, το φόρτωμα, το δεύτερο άτομο κλπ, που μπορεί για τον ντεμέκ ψαγμένο να θεωρούνται δευτερεύοντα, για τον πραγματικό χρήστη είναι το 90% της χρήσης.

Αλλά χάνεις το νόημα του θέματος. Αν δεν είχε ανοίξει τον δρόμο το Τ/Α, δεν θα βλέπαμε πολλά από τα μετέπειτα μηχανάκια.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μπορείς να αναφέρεις τα περιοδικά και τα συγκριτικά που επικαλείσαι; Γιατί, να συγκρίνεται το Τ/Α με KLR 650, DR & Tenere της εποχής είναι άτοπο και άδικο για το Τ/Α στο χώμα, και για εκείνα στην άσφαλτο, το ταξίδι, το φόρτωμα, το δεύτερο άτομο κλπ, που μπορεί για τον ντεμέκ ψαγμένο να θεωρούνται δευτερεύοντα, για τον πραγματικό χρήστη είναι το 90% της χρήσης.

Αλλά χάνεις το νόημα του θέματος. Αν δεν είχε ανοίξει τον δρόμο το Τ/Α, δεν θα βλέπαμε πολλά από τα μετέπειτα μηχανάκια.

Και σ' αυτό συμφωνώ!
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Παρακολουθω με προσοχη, -οφειλω να ομολογησω- τη συζητηση.. :D

Περιμενω το Σ/Κ που -ελπιζω- να εχω επαρκη χρονο, να πω και γω -τεκμηριωμενα!-το γιατι τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ! μηχανακια με απωθουσαν ΑΠΟ ΤΟΤΕ! :rolleyes:

(Δεν κανω πλακα,οσο και αν κακοφαινεται σε αρκετους, ενδεχομενως.. Transalp & Africa -και οχι μονον!- ηταν τα πρωτα βασικα δειγματα για το ΠΩΣ! εβλεπε πια η εταιρεια, τον τομεα "μοτοσυκλετα"! Πραγμα που, "χαλλλλαρα" φαινεται σημερα...)
 
Top Bottom