Οι χαρακιές εμφανίστηκαν στις 25,000 καί μεγάλωναν σιγά, σιγά. Η συμπεριφορά σε κράτημα δεν άλλαξε καθόλου βεντούζα μέχρι τέλους. Νά πω ότι όλα τά χιλιόμετρα έγιναν διπλός και φορτωμένος σέ όλες τίς συνθήκες και τερέν..Η αλήθεια είναι πως έχει φτάσει στο όριο της ζωής του...
Με τρομάζουν όμως οι χαρακιές, όχι τόσο πολύ οι εγκάρσιες όσο η κάθετη που πιάνει και το προφίλ!
Βλέπω και μία μετατόπιση της γόμας λες και σούρνωνταν το λάστιχο για χιλιόμετρα...
Παναγιώτη, πότε άλλαξε (αν άλλαξε) η συμπεριφορά του σε κράτημα?
BMW 650 fuduro..Σε τι μηχανάκι τα έχεις???
Με αυτό έκανα 28,500 τά έβαλα πριν δύο χρόνια.Αυτό είναι λάστιχο με 28500 χιλιόμετρα ή γενικά έχεις κάνει τόσα με αυτόν τον τύπο ελαστικού;
Εγώ τα έχω σε F800GS… Για να δω ποσό θα αντέξουν… Μέχρι στιγμής πολύ καλά !BMW 650 fuduro..
Έτσι ακριβώςΑυτή η χαρακιά στην τελευταία φώτο εμένα με τρομάζει, σίγουρα δεν θα τα είχα κρατήσει τόσο. ευχαριστούμε για τις πληροφορίες είναι ένα λάστιχο προφανώς για δύσκολες συνθήκες κ πολλά χλμ
Φίλε συμφωνώ και επαυξάνω, έγραψες!!! Ευχαριστώ πολύ νά είσαι πάντα καλά και νά περνάς σούπερ με ότι αγαπάς!!!Τα 28,500 χλμ ,είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ Long-Term για ΠΙΣΩ ελαστικό με δείκτη Τ ,πόσο δε μάλλον ,με όλα τα χλμ 2κάβαλα + φορτίο.
Η παραμόρφωση της γόμας ,στα άκρα του πέλματος ,φωνάζει ΥπερΘέρμανση.
Οι εγκάρσιες τομές ,είναι προϊόν επαναλαμβανόμενης κάμψης (θερμική καταπόνηση ταλάντωσης υπό συχνότητα)
Θεωρώ οτι ,αν υπήρχε η πρόβλεψη ,για αρκετά μεγαλύτερη πίεση αέρα (λόγω φορτίου)
καθώς κ η δυνατότητα συχνών ελέγχων της πίεσης (λόγω απωλειών)
η φθορά θα ήταν πιό ομαλή κ χωρίς κοψίματα γόμας.
Οπως κ να έχει ,το ότι έβγαλαν αυτή τη διάρκεια ,υπό αυτές τις συνθήκες ,τα καθιστούν υπέρ του δέοντος κατάλληλα για RTW ταξίδια.
Φίλε Πάνο...
Να είσαι πάντα ΚΑΛΑ ,ΓΕΡΌΣ ,& ΟΡΘΙΟΣ ,να λιώνεις λάστιχα ολούθε ,κ να μας "ταξιδεύεις" κι εμάς ,τους κανα-Παίδες.
Όχι φίλε δεν έτυχε. Γενικά δεν είχα κλαταρισμα με αυτό τό λάστιχο,!!Πάνο έτυχε να αλλάξεις.ποτε σαμπρέλα με λεβιεδες σε ταξίδι με αυτό το λάστιχο?
Καλό αυτό!Όχι φίλε δεν έτυχε. Γενικά δεν είχα κλαταρισμα με αυτό τό λάστιχο,!!
Εχω την εντυπωση παντως οτι αν σε πιασει δεν θα γινεται η δουλεια με λεβιεδες, οποτε προσοχη ειδικα αν το φορας παλι στο ταξιδι στο Ιραν. Βεβαια σε τετοια λαστιχα με σκληρα πλαϊνα βαζεις μεγαλα δεματικα και οδηγεις προσεκτικα μεχρι καπου που μπορουνε να το φτιαξουν (αν δεν ειναι πολυ μακρια).Όχι φίλε δεν έτυχε. Γενικά δεν είχα κλαταρισμα με αυτό τό λάστιχο,!!
Έβαλα τό raid πίσω νά τό δοκιμάσωΕχω την εντυπωση παντως οτι αν σε πιασει δεν θα γινεται η δουλεια με λεβιεδες, οποτε προσοχη ειδικα αν το φορας παλι στο ταξιδι στο Ιραν. Βεβαια σε τετοια λαστιχα με σκληρα πλαϊνα βαζεις μεγαλα δεματικα και οδηγεις προσεκτικα μεχρι καπου που μπορουνε να το φτιαξουν (αν δεν ειναι πολυ μακρια).