λαστιχο για adventure lc8

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Οποιοδήποτε μηχανάκι με βάρος 220-230 κιλα ,αν το βάλεις σε λασπουριές κ κατηφόρια ,σαν να'σαι στο έλκηθρο του ΑηΒασίλη θα νιώσεις. :p
Απλά ,με τα κατάλληλα ελαστικά ,θα νιώθεις σα να'χεις φρεσκοπεταλώσει τους τάρανδους. ;)
Μη το λες γατε..μπροστα ηταν ο γερος μου μ ενα ποταπo gs650 dakar με michelin νομιζω και δεν χαμπαριαζε τπτ..και το χειροτερο ειναι οτι μετα με κοροιδευε κιολας και μου λεγε να ανταλλαξουμε μηχανακια...χαχαχα..και οταν μου λεει τετοια ανεβαζω θερμοκρασιες..
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
70 οφ εννοω..και επειδη αρχιζω και συνειδητοποιω απ ολα αυτα που γραφουν τα παιδια οτι δεν κραταει πολυ λαστιχο σ αυτο το μηχανακι σκεφτομαι να βαλω το μιτας σε πρωτη φαση με το σκεπτικο οτι ειναι πιο φτηνο και μπορω να το αλλαζω συχνοτερα..αν βεβαια ειναι φολα το επομενο θα ειναι το tkc και παει λεγοντας..:)
Γενικά, τα μεγάλα μας παιχνίδια που βγάζουν στην άσφαλτο 70-80-100 αλογάκια τα θέλουν συχνά τα πατούμενά τους αν τα πας τέρμα γκάζι.

_________________
Ντακάρετε-φον
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
70 οφ εννοω..και επειδη αρχιζω και συνειδητοποιω απ ολα αυτα που γραφουν τα παιδια οτι δεν κραταει πολυ λαστιχο σ αυτο το μηχανακι σκεφτομαι να βαλω το μιτας σε πρωτη φαση με το σκεπτικο οτι ειναι πιο φτηνο και μπορω να το αλλαζω συχνοτερα..αν βεβαια ειναι φολα το επομενο θα ειναι το tkc και παει λεγοντας..:)
Aν συμπεριφερεται οπως στο 800,εχε υποψη οτι θα το φχαριστηθεις πολυ αλλά...για λιγα χιλιομετρα...το τρωει για πλακα!Λογικο αφου το δινει 80-20 και σε αποζημιωνει με κρατημα και χωμα και ασφαλτο...αλλά...απο αντοχη "η τσεπη αδειανή και η καρδια γεματη":D:p
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
καλησπέρα παίδες!!Θα ηθελα τις γνωμες σας για λαστιχα σε ktm adventure 950-990!Τι προτεινετε για οδήγηση 70 off 30 οn η τελος παντων κατι το οποιο να πηγαινει αρκετα καλα στο χωμα αλλα και στην ασφαλτο να εχει ενα υποτυπωδες κρατημα!Το tck το εχει δοκιμασει κανεις?Εντυπωση επισης μου κανουν κατι mitas αλλα δεν ξερω αν μου γεμιζουν το ματι!ακουω γνωμες!ευχαριστω εκ των προταιρων!
Απότι εχω καταλαβει και για την χρηση που το θες το tkc είναι το λαστιχο που χρειαζεσαι.Ακριβό όμως να το ξερεις....;)
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Αν ήταν το ανάποδο δηλ.30%off και 70%on τοτε ναι...:p
Εχεις δικιο, τωρα το ξαναδιαβασα σωστα. ακριβως το αναποδο ειχα καταλαβει..
Σαν το μαμα λαστιχο δεν εχει λεμε, Α/Τ ειναι το μηχανακι και αυτο το λαστιχο πρεπει να φοραει κατα τη γνωμη μου, αυτα ειχε, αυτα εχει και 99% αυτα θα ξαναβαλω!! ;)
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Εχεις δικιο, τωρα το ξαναδιαβασα σωστα. ακριβως το αναποδο ειχα καταλαβει..
Σαν το μαμα λαστιχο δεν εχει λεμε, Α/Τ ειναι το μηχανακι και αυτο το λαστιχο πρεπει να φοραει κατα τη γνωμη μου, αυτα ειχε, αυτα εχει και 99% αυτα θα ξαναβαλω!! ;)
Αναλόγως τη χρηση που κανεις το μηχανακι.Αν θες πιο πολύ χωμα τα μαμα δεν κανουν!Για μια χαλαρη διασχιση χωματοδρομου οκ μια χαρα είναι αλλα μεχρι εκει ;)
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Θελω κατι ανθεκτικο γτ εκει που παω δεν ειναι απλα χωμα..εχει κοφτεριδες πετρες σαμαρια λακουβες και γενικα κακοτραχαλια...αλλα θελω να εχω κ μια ασφαλεια σε ασφαλτο γτ πχ Οταν θα ερυω ευβοια θα πρεπει να κανω καμια 200 χμ κ δε θελω να πηγαινω ουτε με 50 ουτε να βρεθω σε κανα ρεμα πατωντας κατουρα απο σκυλο σε κανα στροφιλικι..:ρ..να εχει ενα βημα 120-130 κ μια υποτυπωδη ασφαλεια..
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
ΚTMέ(!), θες TKC. Το πολύ πολύ αν δεις και δε σου κάνει, δεν το ξαναβάζεις. Είναι όμως πολύ καλό λάστιχο και δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί, το προτείνει και η μαμά KTM μετά το MT90, ως λάστιχο που δουλεύει καλά με αυτή τη μοτοσυκλέτα για ακριβώς αυτή τη χρήση που το θέλεις... :ok:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μη το λες γατε..μπροστα ηταν ο γερος μου μ ενα ποταπo gs650 dakar με michelin νομιζω και δεν χαμπαριαζε τπτ..και το χειροτερο ειναι οτι μετα με κοροιδευε κιολας και μου λεγε να ανταλλαξουμε μηχανακια...χαχαχα..και οταν μου λεει τετοια ανεβαζω θερμοκρασιες..
Kατ'αρχήν ,το gs650 dakar δεν είναι καθόλου "ποταπό".
Επίσης ,είναι καμιά 30αριά κιλάκια ελαφρύτερο απ'το δικό σου ,και με μικρότερο ύψος σέλας , σημαντικά κ τα δυό υπο αυτές τις συνθήκες.
Αν τα michelin που αναφέρεις γενικά ,ήταν τα Τ63 ,αυτό σημαίνει οτι το'χει και "πεταλωμένο" σωστά.

Και το σημαντικότερο που σου διαφεύγει ,είναι οτι ο πατέρας σου ,είναι ο "Αη-Βασίλης" αυτοπροσώπως ,κ κουβαλάει κ την ανάλογη εμπειρία ,ώστε να μπορεί να κουμαντάρει το έλκηθρο.
Που πας εσύ μικρό θρασύ κ άμαθο "ξωτικό" ,ξυπόλητο στ'αγκάθια κ στα χώματα....;:p

Δεν θέλει κόπο.......Θέλει τρόπο.
Ρώτα τον "Αη-Βασίλη" ,και ,αν είσαι καλό παιδί ,θα σου πεί τα μυστικά.;)




ΥΓ: TKC80
 
Τελευταία επεξεργασία:

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
KTM+TKC80=LOVE
Το πίσω όμως δεν βγάζει πάνω 5000χιλ.χιλιομετρα.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
KTM+TKC80=LOVE
Το πίσω όμως δεν βγάζει πάνω 5000χιλ.χιλιομετρα.


Sent from my iPad using Tapatalk
Διαφωνω ;).Γυρω στις 15000 βγαζει το πισω πιστεψε με :yew: μακραν το πιο ανθεκτικο τακουνατο λαστιχο απολα οσα κυκλοφορουν.Φυσικα αν το εχεις για αγωνιστικη οδηγηση στο χωμα ναι θα βγαλει λιγοτερα αλλα όχι και 5000.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ε ηταν και bmw μωρε γι αυτο εβγαλε τοσα πολλα χλμ....



Χαχαχα!! Πλακα κανω φυσικα!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Στο 800 με αρκετή πέτρα (Κρήτη γαρ) αλλά ρυθμούς νιουμπά, το 1ο TKC έβγαλε 9.000 χλμ (άσφαλτος μέχρι 120).
Το 2ο με σαφώς περισσότερη εμπειρία στο χώμα μιας και είχα 1) ξεψαρώσει 2) μάθει 2 πράγματα 3) κάνει κι ένα σχολείο μου έβγαλε 6.000 χλμ.
Και μιλάμε για το 800 με την ομαλή απόδοση της ροπής όχι για το 990...

Τα περισσότερα χλμ τα έχει βγάλει το 800 το Heidenau K60 scout το οποίο όμως είναι 50-50, ίσως το μόνο 50-50. Καλό στην άσφαλτο και αξιοπρεπέστατο στο χώμα.

_________________
Ντακάρετε-φον
 

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
Εάν το μηχανάκι πρόκειται να πατάει άσφαλτο και περιστασιακά χώμα θα σου έλεγα τα μαμά Pirelli χωρίς δεύτερη σκέψη. Ίσως με έναν ενδοιασμό για το μπροστά όταν υπάρχει ψιλό χώμα όπου εγώ στο μάθημα του Σπανού 3 φορές γλύστρησα στο ίδιο σημείο. Από αυτό και συνεπαρμένος από τις πρώτες χωμάτινες αποδράσεις έκανα τη μ..κια και έβαλα Karoo 3.
Τα έχω πάνω ένα χρόνο (4500 χλμ) και περιμένω πως και πως να τα αλλάξω. Ήταν ο λόγος που έπεσα μια και μόνη φορά, ανώδυνα ευτυχώς, με ελάχιστα χιλιόμετρα σε κατηφόρα με βροχή. Σε στεγνή άσφαλτο κρατάνε ικανοποιητικά στο βρεγμένο όμως είναι σαν να μου έχουν ρίξει λάδια. Σε σημείο που σε ασφάλτινες βόλτες σκέφτομαι μην έχει κατουρήσει σκύλος πάνω στη στροφή.
Το ίδιο διαβάζω για όλα τα χωμάτινα.

Μ' αρέσει πάρα πολύ το χώμα αλλά έχω αξιωθεί να πάω ελάχιστες φορές λόγω διαφόρων καταστάσεων.
Αυτή τη Λαυρεωτική με πόνεσε που δεν πήγα, αλλά μου έχει πέσει ο σίδηρος και φοβάμαι δεν θα την έβγαζα ή θα ζαλιζόμουνα και θα χάλαγα τη βόλτα όλων.

Οπότε κυκλοφορώ τα Karoo κυρίως σε άσφαλτο. :banghead: Οσονούπω πάνε για αλλαγή.

Έχω ένα μηχανάκι διάολο που σχεδόν διακοσαρίζει για πλάκα και εγώ ταξιδεύω με 130 για τα λάστιχα. Πατάω άσπρες γραμμές στο δρόμο και αρχίζει το τσιφτετέλι. Εκεί που ξάπλωνα με τα Pirelli τώρα πάω κότα. Σε ένα χρόνο πάω για καινούργια λάστιχα όταν με τα άλλα πέρναγα πάνω από δύο. Θόρυβος :banghead:. Ποιότητα κύλησης :banghead:.
Ευνούχισα το μαστόδοντο για λίγες στιγμές απόλαυσης στο χώμα. Που στην τελική μάλλον θα μπορούσα να πάω και με τα Pirelli απλά πιο προσεκτικά. Δεν είδα να κολώσουν πουθενά τα transalp που δεν φόραγαν τακούνια.

Οπότε για μένα πέθαναν τα χωμάτινα. Δεν είμαι ο Jarvis, ούτε πρόκειται να γίνω στην ηλικία μου.
Pirelli λοιπόν, για να το χαίρομαι καθημερινά χωρίς ενδοιασμούς και ας πάω σε βατούς δασικούς να κάνω την κ@βλα μου.

ΥΓ. Μιλάω για τον εαυτό μου που ζώ στην Αθήνα. Αν ήμουν επαρχία και είχα δίπλα μου χωματόδρομους ή το είχα μόνο για τις Κυριακές το ξανασυζητάμε.
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
+1 σε όλα τα points του @freco! Σε νιώθω και από όρεξη και από έλλειψη χρόνου! :)

Παρόλ' αυτά θα δοκίμαζα και τα Heidenau για τέτοια χρήση με σκοπό να
βρω κάτι καλύτερο σε χώμα/πέτρα γιατί τα Pirelliα τα ρημάδια γλυστράν
σε χαλίκι/πέτρα...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κωστα @freco, νομιζω οτι θαπρεπε ναχεις δοκιμασει τα TKC80 (ή τα Anlas) αντι για τα Karoo 3, εχω γραψει για τα τελευταια στο σχετικο νημα και η αποψη μου δεν ειναι η καλυτερη εξω απο στεγνη ασφαλτο. Φανταζομαι ταβαλες επειδη εχουν ενα πιο "ντεμι" προφιλ σε σχεση με πιο τακουνατα σαν τα TKC/Anlas και αυτη ακριβως ητανε και η δικη μου σκεψη ωστε ναχω ενα λαστιχο μπροστα που δε θελει βγαλε-βαλε για χωμα (πισω εχω δευτερο τροχο). Αλλα δυστυχως το μπροστινο ειναι σαφως χειροτερο απο τα TKC/Anlas και με εστειλε δυο φορες σε λασπη και μια φορα κοντεψε να με στειλει σε γυαλισμενη ασφαλτο :eek: Αλλαξα το μπροστινο με Anlas το περασμενο Σαββατο και ..I was glad to see it go :) Και αυτο το φεγγαρι με τα Karoo 3 σε αποτρεψε απο το ναχεις χωματινα. Παντως σε μηχανακι με τη δυναμη του 950, το πισω TKC θαβγαζε ακομη λιγοτερα χιλιομετρα απο το αντιστοιχο Karoo 3.

Γενικα, η λυση ειναι δευτερος τροχος πισω και ενα σχετικα "πολιτισμενο τακουνατο" μπροστα αλλα δεν ξερω ποσο ευκολο/προσιτο ειναι να βρεθει πισω τροχος για KTM 9x0 Αdv.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Διαφωνω ;).Γυρω στις 15000 βγαζει το πισω πιστεψε με :yew: μακραν το πιο ανθεκτικο τακουνατο λαστιχο απολα οσα κυκλοφορουν.Φυσικα αν το εχεις για αγωνιστικη οδηγηση στο χωμα ναι θα βγαλει λιγοτερα αλλα όχι και 5000.
Ανοιξε το γκαζι Σταματηηη :D :p Χωρις πλακα παντως, νουμερα σαν τα δικα σου και του Χ.Καλφα φανταζουν εξωπραγματικα για μενα και φιλους που τα φοραμε σε Τρανσαλπ που ειναι σχετικα ψοφιμι και εχει και γραμμικη ροπη. Οταν ταχα μονιμα πανω, το πισω εβγαζε 8000χμ αλλα γινοτανε "γουλι" σε τοσα χμ (παντως κραταγε ακομη καλα) και απο τα 6000χμ και μετα δεν ειχε πια τακουνι για σοβαρο χωμα. Τωρα που βαζω το πισω μονο για χωματαδες, βγαζει 4500-5000χμ και στα 6000χμ γινεται σλικ (οπως θα πιστοποιησει ο @el-Gatto που ειδε αυτο που αλλαξα το περασμενο Σαββατο).
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Ανοιξε το γκαζι Σταματηηη :D :p Χωρις πλακα παντως, νουμερα σαν τα δικα σου και του Χ.Καλφα φανταζουν εξωπραγματικα για μενα και φιλους που τα φοραμε σε Τρανσαλπ που ειναι σχετικα ψοφιμι και εχει και γραμμικη ροπη. Οταν ταχα μονιμα πανω, το πισω εβγαζε 8000χμ αλλα γινοτανε "γουλι" σε τοσα χμ (παντως κραταγε ακομη καλα) και απο τα 6000χμ και μετα δεν ειχε πια τακουνι για σοβαρο χωμα. Τωρα που βαζω το πισω μονο για χωματαδες, βγαζει 4500-5000χμ και στα 6000χμ γινεται σλικ (οπως θα πιστοποιησει ο @el-Gatto που ειδε αυτο που αλλαξα το περασμενο Σαββατο).
Πρέπει, όσον αφορά εμένα, ότι τότε ήμουν νέος στα χώματα και ο καρπός δεν "έσπαγε"...
Τώρα, όλο έχω την περιέργεια αν θα πιάσουν τα 16000 αλλά, ξεχνιέμαι...
Τελευταία, ο συνδιασμός που νομίζω ότι με βολεύει είναι tkc μπροστά και heidenau k60 πίσω.
Δουλεύει απίστευτα καλά, γκαζώνω στην εθνική και λιώνουν σχεδόν μαζί!
Άσε που δεν έχω τον θόρυβο του Χαϊντενάου μπροστά...
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Λύση είναι και το δεύτερο ζευγάρι χωματινα ελαστικά . Πλέον σου κρατάνε τα δευτερα στο μαγαζί και στα περνάνε με 10-15 ευρώ. Εγώ κατέληξα σε αυτή την επιλογή (και πούλησα το δεύτερο σετ τροχών που ειχα).
 
Top Bottom