mAthosalas
I love my GS
Καποιοι συνδεουν τον καλο φωτισμο στη μοτοσυκλετα με την γενικοτερη ασφάλεια στην κινηση στους δρομους.Παραπανω φως σημαινει οτι ο οδηγος βλεπει καλυτερα αλλά παραλληλα ειναι και πιο ευκολα ορατος(=αντιληπτος)απο τους γυρω κινουμενους,οδηγους και πεζους.
Στην επιστροφη απο την τελευταια βολτα,κατι η κουραση του 2ημερου κατι η νυχτα,σε συνδιασμο με τον επαρχιακο δρομο στη Χωρα μας που ειναι σχεδον ανυπαρκτος ειδικα οσο πιο ορεινα και σε οχι πολυσυχναστους δρομους,ειχα εντοπισει ενα θεματακι με την ορατοτητα...Τα προβολακια led cree που ειχα ηδη πανω στη Γερμανιδα,βοηθουσαν τα μεγιστα χαμηλα και μπροστα μου αλλα στο βαθος...τουνελ! Το απλανες βλεμμα στους προβολεις του GS,εννοειται δεν βοηθουσε και πολυ στο να εχω καθαρη εικονα τι γινεται εμπρος...
Η σκεψη εγινε μινι-project ας το πουμε καπως ετσι και πραγματικα,"καλως τα παιδια"που λεμε,ειδα πανω στην ωρα αγγελια για Hella micro DE...
Δεν το σκεφτηκα δευτερη φορα και τα καπαρωσα.
Η επιλογη των συγκεκριμενων εγινε με γνωμονα την πολυ καλη ποιοτητα τους ως υλικο,τις Η3 αλογονου που διαθετουν και δινουν "φυσικο"(οχι λευκο)διαχυτο φως(ενω να σημειωσω τα cree που εχω ειναι δυνατοτερα αλλά δινουν φωτισμο "καρφι")και ετσι προχωρησα στην εγκατασταση...
Σημερα λοιπον που η βροχουλα δεν επετρεπε σουλατσο,παμε γκαραζ με καφεδακι και κουβεντουλα...
Η GS εβγαλε μερικα απο τα...ρουχα της ωστε να ειναι δυνατη η εργασια και φροντιδα.
Καλωδιακη συνδεση ηδη υπηρχε στα led cree που εχω και ετσι εκμεταλλευτηκα κατα το δυνατον την ιδια πηγη ρευματος που θελω ωστε να μην υπαρχει συνεχης παροχη.Να κλεινουν δηλαδη οταν δεν λειτουργει η μοτο...ευνοητο γιατι.Χρησιμοποιηθηκε λοιπον η ετοιμη αναμονη που διαθετει η GS για GPS και οπου επισης εχω παρει ρευμα για το αλλο ζευγος προβολων που εχω.
Τα υπολοιπα,γνωστά για οσους εχετε ασχοληθει.Ρελεδακι για συνδεση ρευματων και διακοπτων,καλα καλωδια,κροκοδειλακια και φυσακια και...σημασια στη λεπτομερεια με κόλληση στις επαφες των καλωδιων για σταθεροτητα και σιγουρια...
Αλλωστε ο αδερφικος φιλος Γιαννης που βοηθησε τα μεγιστα και αυτη τη φορα δεν φημιζεται για την προχειροτητα στις εγκαταστασεις...ειδικα στα ηλεκτρικα.
Για βασεις ειχα ηδη αποφασισει το σημειο που θελω τα προβολακια-δίπλα στα φωτα της GS και ψηλα ωστε να μου δινει το φως στο δρομο μπροστα συμπληρωνοντας τους προβολεις της GS-και επελεξα την ποιοτικη λυση της SW Motech.Σταθερη βαση,αφου πιανει σε 2 σημεια,ποιοτικοτατη και αρμονικη στο συνολο...
Ενα διακοπτακι αδιαβροχο και για τον χειρισμο στο τιμονι,να μη δειχνει παραφωνια
...ενω εν μεσω εργασιων και σχολαστικοτητας ριχνω και μια ματια στον εξοπλισμο...Αλλωστε ο καλος μαστορας ισον τιποτα χωρις τα καταλληλα εργαλεια...
Προσεκτικη εργασια,ξηλωνε-ραβε και το τελικο αποτελεσμα τοποθετημενο...
Ενα αποτελεσμα που δινει θετικο για τα γουστα μου οπτικο δεσιμο με την GS...
Εδω μπορεις να διακρινεις την διαφορά θερμοκρασιας στο φωτισμο των led και των λαμπων αλογονου Ηella & GS
Καρφι λευκο για τα χαμηλα να κανουν τη νυχτα μερα και κιτρινο διαχυτο ψηλα,για ομιχλωδη και σκοτεινα σε επαρχια και βουνα...
Και για να παρεις μια ιδεα ποσο γεμιζει η ορατοτητα στο οπτικο πεδιο σου εβαλα μια φωτο συγκριτικα.Οπου βλεπεις αριστερα μονο το φωτισμο της BMW,στη μεση BMW μαζι με τα χαμηλα led προβολακια και δεξια ολα μαζι αναμμενα μαζι με τα διαχυτα ψηλα Hella...Δες ποσο γεμιζει η ορατοτητα μπροστα ευθεια...
Ολα καλα λοιπον...απο τη σκεψη στην πραξη και παμε πλεον πιο σωστα σε ορατοτητα και φωτισμο.Αφου η GS ηρθε για να μεινει και σε αυτο συνηγορει το χαμογελο οδηγικα που μου δινει...οτι μπορουμε κανουμε για ενα καλυτερο συνολικα αποτελεσμα..ελπιζω...
DoItYourself λοιπον και εγραψα κ δυο κουβεντες και στο Φορουμ για οποιον ενδιαφερομενο...
Στην επιστροφη απο την τελευταια βολτα,κατι η κουραση του 2ημερου κατι η νυχτα,σε συνδιασμο με τον επαρχιακο δρομο στη Χωρα μας που ειναι σχεδον ανυπαρκτος ειδικα οσο πιο ορεινα και σε οχι πολυσυχναστους δρομους,ειχα εντοπισει ενα θεματακι με την ορατοτητα...Τα προβολακια led cree που ειχα ηδη πανω στη Γερμανιδα,βοηθουσαν τα μεγιστα χαμηλα και μπροστα μου αλλα στο βαθος...τουνελ! Το απλανες βλεμμα στους προβολεις του GS,εννοειται δεν βοηθουσε και πολυ στο να εχω καθαρη εικονα τι γινεται εμπρος...
Η σκεψη εγινε μινι-project ας το πουμε καπως ετσι και πραγματικα,"καλως τα παιδια"που λεμε,ειδα πανω στην ωρα αγγελια για Hella micro DE...
Δεν το σκεφτηκα δευτερη φορα και τα καπαρωσα.
Η επιλογη των συγκεκριμενων εγινε με γνωμονα την πολυ καλη ποιοτητα τους ως υλικο,τις Η3 αλογονου που διαθετουν και δινουν "φυσικο"(οχι λευκο)διαχυτο φως(ενω να σημειωσω τα cree που εχω ειναι δυνατοτερα αλλά δινουν φωτισμο "καρφι")και ετσι προχωρησα στην εγκατασταση...
Σημερα λοιπον που η βροχουλα δεν επετρεπε σουλατσο,παμε γκαραζ με καφεδακι και κουβεντουλα...
Η GS εβγαλε μερικα απο τα...ρουχα της ωστε να ειναι δυνατη η εργασια και φροντιδα.
Καλωδιακη συνδεση ηδη υπηρχε στα led cree που εχω και ετσι εκμεταλλευτηκα κατα το δυνατον την ιδια πηγη ρευματος που θελω ωστε να μην υπαρχει συνεχης παροχη.Να κλεινουν δηλαδη οταν δεν λειτουργει η μοτο...ευνοητο γιατι.Χρησιμοποιηθηκε λοιπον η ετοιμη αναμονη που διαθετει η GS για GPS και οπου επισης εχω παρει ρευμα για το αλλο ζευγος προβολων που εχω.
Τα υπολοιπα,γνωστά για οσους εχετε ασχοληθει.Ρελεδακι για συνδεση ρευματων και διακοπτων,καλα καλωδια,κροκοδειλακια και φυσακια και...σημασια στη λεπτομερεια με κόλληση στις επαφες των καλωδιων για σταθεροτητα και σιγουρια...
Αλλωστε ο αδερφικος φιλος Γιαννης που βοηθησε τα μεγιστα και αυτη τη φορα δεν φημιζεται για την προχειροτητα στις εγκαταστασεις...ειδικα στα ηλεκτρικα.
Για βασεις ειχα ηδη αποφασισει το σημειο που θελω τα προβολακια-δίπλα στα φωτα της GS και ψηλα ωστε να μου δινει το φως στο δρομο μπροστα συμπληρωνοντας τους προβολεις της GS-και επελεξα την ποιοτικη λυση της SW Motech.Σταθερη βαση,αφου πιανει σε 2 σημεια,ποιοτικοτατη και αρμονικη στο συνολο...
Ενα διακοπτακι αδιαβροχο και για τον χειρισμο στο τιμονι,να μη δειχνει παραφωνια
...ενω εν μεσω εργασιων και σχολαστικοτητας ριχνω και μια ματια στον εξοπλισμο...Αλλωστε ο καλος μαστορας ισον τιποτα χωρις τα καταλληλα εργαλεια...
Προσεκτικη εργασια,ξηλωνε-ραβε και το τελικο αποτελεσμα τοποθετημενο...
Ενα αποτελεσμα που δινει θετικο για τα γουστα μου οπτικο δεσιμο με την GS...
Εδω μπορεις να διακρινεις την διαφορά θερμοκρασιας στο φωτισμο των led και των λαμπων αλογονου Ηella & GS
Καρφι λευκο για τα χαμηλα να κανουν τη νυχτα μερα και κιτρινο διαχυτο ψηλα,για ομιχλωδη και σκοτεινα σε επαρχια και βουνα...
Και για να παρεις μια ιδεα ποσο γεμιζει η ορατοτητα στο οπτικο πεδιο σου εβαλα μια φωτο συγκριτικα.Οπου βλεπεις αριστερα μονο το φωτισμο της BMW,στη μεση BMW μαζι με τα χαμηλα led προβολακια και δεξια ολα μαζι αναμμενα μαζι με τα διαχυτα ψηλα Hella...Δες ποσο γεμιζει η ορατοτητα μπροστα ευθεια...
Ολα καλα λοιπον...απο τη σκεψη στην πραξη και παμε πλεον πιο σωστα σε ορατοτητα και φωτισμο.Αφου η GS ηρθε για να μεινει και σε αυτο συνηγορει το χαμογελο οδηγικα που μου δινει...οτι μπορουμε κανουμε για ενα καλυτερο συνολικα αποτελεσμα..ελπιζω...
DoItYourself λοιπον και εγραψα κ δυο κουβεντες και στο Φορουμ για οποιον ενδιαφερομενο...
Τελευταία επεξεργασία: