Μπροστινό από ΚΤΜ, αλλά από ποιό?

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Πρώτα απ΄όλα Καλή χρονιά σε όλους και καλώς σας βρήκα!

Χειμώνας, διακοπές και παραδοσιακά εποχή για ακινητοποίηση της μοτό και μαστορέματα.

Λοιπόν, πριν λίγο καιρό έβαλα ένα μπροστινό από ΚΤΜ στο μηχανάκι μου(Africa Twin 650). Η προσαρμογή έγινε βιαστκά γιατί η μοτό έπρεπε να είναι καθημερινά σε κίνηση. Τώρα που ηρέμησα την έλυσα ξανά και προσπαθώ να διορθώσω τα σημεία στα οποία αφήσαμε εκκρεμότητες.

Το μπροστινό που μπήκε είναι 43άρι, λιγότερο άκαμπτο από το 48άρι και μάλλον ταιριάζει καλλίτερα στο σκελετό της ΑΤ. Αν και τα ελατήρια τερματίζανε λόγω παραπάνω βάρους, η οδηγική συμπεριφορά της 650 βελτιώθηκε σε σημείο που πραγματικά δε το πίστευα. Μαζί και η ασφάλεια καθότι βελτιώθηκε το μπροστινό φρένο αλλά κυρίως η αίσθηση ότι η μηχανή θα σταματήσει όπου και όπως θέλω εγώ.

Τώρα τα USD της ΚΤΜ είναι για αλλαγή ελατηρίων, λαδιών κλπ αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα που δεν έχει λυθεί.

Παρόλο που αυτός που μου έδωσε το μπροστινό σύστημα δεν ήξερε από ποιό μηχανάκι προήλθε, επέμενε ότι είχε μηχανικό κοντέρ(ντίζα). Καθότι λοιπόν δε θέλω με τίποτα να αποχωριστώ τα πανέμορφα, στρογγυλά, αναλογικά όργανα της 650 ψάχνω να βρώ ποιά ΚΤΜ είχαν ντίζα για το κοντέρ και φορούσαν και 43άρια ανάποδα για να βρω και τα ατίστοιχα ανταλλακτικά. Έχω μπερδευτεί με τα τόσα διαφορετικά μοντέλα και τις λάθος πληροφορίες που διαβάζω στο ίντερνετ και ζητώ βοήθεια από όποιον ξέρει να ξεχωρίζει τα μοντέλα της ΚΤΜ.

Αυτό ειναι το μπροστινό:


:)
 

giclas

Μέλος
Περιοχή
Limassol
Όνομα
Michael Michael
Μοτό
hp2
χρόνια πολλά μανουέλ650

οι περόνες που βλέπω είναι μαρτζιόκι και μάλιστα ίδιες με του BMW HP2 το ιδιο και το caliper
το στικ που λεει wp τι να πω ?
τωρα για την ζαντα δεν ξερω.
 

giclas

Μέλος
Περιοχή
Limassol
Όνομα
Michael Michael
Μοτό
hp2
Τα μπροστινά είναι WP.
WP φοράει το HP2? 45άρια μου φαίνεται, έτσι?

Η ζάντα είναι του ΑΤ650 πλεγμένη με τις ακτίνες και κέντρο τροχού από ΚΤΜ.

Αλλά ποιανού ΚΤΜ?
το ΗΡ2 δεν ξερω τη διαμετρο εχει αλα η δαγκανα ειναι ιδια 100/100
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
χρόνια πολλά μανουέλ650

οι περόνες που βλέπω είναι μαρτζιόκι και μάλιστα ίδιες με του BMW HP2 το ιδιο και το caliper
το στικ που λεει wp τι να πω ?
τωρα για την ζαντα δεν ξερω.
το ΗΡ2 δεν ξερω τη διαμετρο εχει αλα η δαγκανα ειναι ιδια 100/100
Ναι μπορεί να είναι. Ο δίσκος είναι 300mm.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
καλημέρα Μανουέλ και καλή χρονιά,

μόνο αυτός που σου έδωσε το πηρούνι, μπορεί να σου πει με βεβαιότητα από τι μηχανάκι είναι,
απ ότι φαίνεται όμως, και θα έλεγα είμαι 99% βέβαιος, είναι από LC4 640.
Αυτό που είναι λίγο περίεργο, είναι το χρυσαφί χρώμα σε δαγκάνα και πλάκες, και καθώς και το μαύρο χρώμα,
στο σημείο του άξονα του τροχού. Όλα αυτά από μαμά ΚΤΜ, είναι ασημί σε όλα τα πηρούνια της WP, εκτός από κάποια super duper εργοστασιακά
Αυτά ήταν έτσι όταν πήρες το πηρούνι ή τα έβαψες εσύ ?
Δεν ξέρω κατα πόσο πιάνουν τα χέρια σου, στη χειρότερη πας με τις 2 ντίζες στο χέρι, την ΚΤΜ και τη HONDA,
σε έναν κοντερά και θα στο φτιάξει, αν είναι από 640 μέχρι το 2001, που ήταν με ντίζα.
Από 2002 ή 2003 που έγιναν ψηφιακά ίσως θα τραβηχτείς λίγο παραπάνω.
Αν πάνω στη δισκόπλακα, διακρίνεις ένα στρογγυλό μαγνητάκι, τότε είναι ψηφιακό και θελει ψάξιμο.
Πάντως όσο και να τραβηχτείς, η αλλαγή που έκανες πραγματικά αξίζει και με το παραπάνω, απλά πρέπει να κάνεις κάτι, κάποια στιγμή και με το πίσω.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
dtz σ ευχαριστώ για την απάντηση.

Η δαγκάνα και οι πλάκες είναι βαμένες χρυσαφί από το προηγούμενο ιδιοκτήτη προφανώς για λόγους που έχουν να κάνουν με την αισθητική του. :(
Ίσως να έχει βάψει και το σημείο του άξονα που λες.

Μου είπε ότι προέρχονται από 640 αλλά ψάχνωντας στο γκούγκλι βρήκα ότι κιαυτό φορούσε 48άρια και μπερδεύτηκα περισσότερο. Αν έχεις κάποιο έμπιστο site να μου υποδείξεις...:)

Νομίζω ότι η δισκόπλακα δεν έχει τέτοιο μαγνητάκι. Θα το ξαναδώ.

Όσον αφορά το πίσω μέρος της μοτό, φοράει ήδη εδώ και 3 χρόνια ένα WP ειδικά γιαυτό το AT XRV650(το οποίο αυτές τις μέρες θα το πάω στο Τασούλη για σέρβις).
Και ταίριαξε άψογα με το μπροστινό.:happy::happy::happy:
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
αφού έχεις κάνει "δουλειά" και πίσω, σούπερ :ok:
Αfrica 650 με ΣΩΣΤΕΣ αναρτήσεις ... τελείωσες :ok:
Αν δεν έχει μαγνητάκι η δισκόπλακά σου, τότε η δουλειά σου είναι πιο εύκολη
φαντάζομαι θα έχεις τη ντίζα τη δικιά του, παίρνεις και μια από 640, και θα τη βρείς την άκρη.
Το πηρούνι σου και όλα τα πηρούνια 640 enduro, είναι 43 mm, κάτι άλλο πρέπει να είδες με 48 mm,
μάλλον το supermoto το οποίο φοράει άλλο πηρούνι.
Πήγαινε μια μέρα, στην ΚΤΜ στην Πλαταιών 4-6 στο Γκάζι, τηλ 210 9248996, τα παιδιά εκεί είναι πολύ εξυπηρετικά και θα σε βοηθήσουν.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Λοιπόν, παίρνοντας σαν δεδομένο ότι τα καλάμια είναι από 640 Enduro και μετά από αρκετό ψάξιμο στο ίντερνετ κατέληξα ότι ψάχνω για το παπαράκι(ατέρμονας) με το νούμερο 40 στη παρακάτω φωτό:

Επίσης λόγω του σχήματος του παξιμαδιού του άξονα του τροχού(32) μάλλον ότι το μπροστινό προέρχεται από μοντέλο 2000-2001.
Μετά όπως είπες dtz βλέπω ότι βάλανε αισθητήρα.
Άρα ψάχνω για το παρακάτω ενταλλακτικό:

Δε ξέρω αν αυτό είναι original αλλά η τιμή του είναι πολύ χαμηλή.

Θα σας ενημερώσω για τη πρόοδο των εργασιών.

Ευχαριστώ και πάλι.:)
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
χρονια πολλα και καλη χρονια... λογικα τα καλαμια πρεπει να εχουν χτυπημενουν καποιους αριθμους πανω τους, σαν ταυτοτητα ας πουμε... με βαση αυτους τους αριθμους δεν μπορεις να ρωτησεις στην ΚΤΜ?
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
χρονια πολλα και καλη χρονια... λογικα τα καλαμια πρεπει να εχουν χτυπημενουν καποιους αριθμους πανω τους, σαν ταυτοτητα ας πουμε... με βαση αυτους τους αριθμους δεν μπορεις να ρωτησεις στην ΚΤΜ?
Θα το κοιτάξω...:)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Τελικά μετά από επιτόπια επίσκεψη σε μάστορα-ιδιοκτήτη ΚΤΜ επιβεβαιώθηκε ότι το μπροστινό μεν είναι από 640 Enduro αλλά τα κομμάτια του προέρχονται από μοντέλα διαφορετικών χρόνων.
Το κέντρο του τροχού δλδ που μας ενδιαφέρει είναι από μοντ. μετά το 2002 που είχε αισθητήρα. Άρα αφού θέλω να κρατήσω σώνει και καλά τα όργανα της XRV650, ψάχνω για κέντρο τροχού ΚΤΜ640 μοντ.2000-2001...

Δίδαγμα για όποιον προσπαθήσει να κάνει τέτοια μετατροπή: Να πάρει ένα μπροστινό "κομπλέ" ακόμα κιαν του φανεί ακριβότερο, κι όχι να μαζέψει κομμάτια από δω κι απο κεί, ιδίως όταν δεν έχει δίπλα του κάποιον βαθύ γνώστη
των ΚΤΜ για να τον καθοδηγεί.

Έπεται η συνέχεια...:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Μανουέλ, πιο εύκολο να βρείς τροχό κομπλέ, και πιο οικονομικό.
Αν δεν βρεις στο car, κάνε μια εγγραφή στο dirt-bike.gr, όπου υπάρχει πολύ "πράμα" και πολύς κόσμος για να ζητήσεις :)
Δεν ξέρω αν μπορώ με κάποιο τρόπο να βοηθήσω ... έχουμε τραβηχτεί αρκετά με τις "πορτοκαλάδες" και υπάρχουν και μαστόρια,
απλά ο μηχανικός δεν πρόκειται να τραβηχτεί ... θα σου πεί "χρειάζεται αυτό, κι αυτό, κι αυτό το ανταλλακτικό" και τέλος ...
νομίζω σε κάποιον κοντερά, ίσως είναι πιο εύκολο :)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Δημήτρη και πάλι ευχαριστώ για τις συμβουλές.

Ο λόγος που επέλεξα να μη βρω τροχό κομπλέ είναι κυρίως αισθητικός(χρυσαφί ζάντα) αλλά και τεχνικός. Η ζάντα του 640 πρέπει να είναι λίγο στενότερη από τη 1,85 του Africa.

Κατ αρχήν ψάχνω από το κλασσικό car.gr και θα μπώ και στο forum που μου προτείνεις ψάχνοντας για κέντρο τροχού.

Τελικά ίσως να έχεις δίκιο ότι ο κοντεράς θα δώσει τη λύση...:)
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Πέρα από το αισθητικό κομμάτι, η χρυσαφί ζάντα είναι ανοδιωμενη με ότι συνεπάγεται αυτό. Αργότερα η Honda έκανε αρκετές εκπτώσεις στο Africa και μια από αυτές ήταν και στις ζάντες.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μέχρι να βρούμε άκρη με τον ατέρμονα και το κέντρο τροχού, λέω στο μηχανικό:
-Δε κατεβάζεις κι ένα κινητήρα;
Τι ήτανε να του το πω;


Τι σου είναι αυτοί οι μηχανικοί!
Πας να σου τεντώσουν την αλυσίδα, και...

:):):)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Τελικά όσον αφορά το κοντέρ, ψαχνουμε για κέντρο τροχού ΚΤΜ 640(όχι μόνο, είναι κοινό κέντρο και σε άλλα μοντέλα ) πριν το 2002.
Κάτι τέτοιο δλδ:


Εσωτερικά, οι 2 υποδοχές που δείχνουν τα βέλη, κάνουν τη διαφορά από τά επόμενα μοντέλα.


Οποιαδήποτε συμβουλή, ευπρόσδεκτη...:)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Το πολυπόθητο κέντρο τροχού ΚΤΜ μόλις παρελήφθη:

Θα αλλαχθούν βέβαια τα εντόσθια του(ρουλεμάν, τσιμούχες) καθότι δε γνωρίζουμε τη χρήση του προηγούμενου ιδιοκτήτη.

Επειδή όμως το κέντρο του πίσω τροχού είναι μαύρο, η ζάντα χρυσαφί και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του μπροστινού που χρησιμοποίησα είχε μανία με το χρυσαφί χρώμα(έλεος!), το κέντρο θα πρέπει να βαφεί μαύρο και να βαφεί σωστά.

Μήπως γνωρίζετε κάποιον που να κάνει αμμοβολή και ηλεκτροστατική βαφή στην Αθήνα?:thinking:
 
Top Bottom