Manouel650
Μέλος
Πρώτα απ΄όλα Καλή χρονιά σε όλους και καλώς σας βρήκα!
Χειμώνας, διακοπές και παραδοσιακά εποχή για ακινητοποίηση της μοτό και μαστορέματα.
Λοιπόν, πριν λίγο καιρό έβαλα ένα μπροστινό από ΚΤΜ στο μηχανάκι μου(Africa Twin 650). Η προσαρμογή έγινε βιαστκά γιατί η μοτό έπρεπε να είναι καθημερινά σε κίνηση. Τώρα που ηρέμησα την έλυσα ξανά και προσπαθώ να διορθώσω τα σημεία στα οποία αφήσαμε εκκρεμότητες.
Το μπροστινό που μπήκε είναι 43άρι, λιγότερο άκαμπτο από το 48άρι και μάλλον ταιριάζει καλλίτερα στο σκελετό της ΑΤ. Αν και τα ελατήρια τερματίζανε λόγω παραπάνω βάρους, η οδηγική συμπεριφορά της 650 βελτιώθηκε σε σημείο που πραγματικά δε το πίστευα. Μαζί και η ασφάλεια καθότι βελτιώθηκε το μπροστινό φρένο αλλά κυρίως η αίσθηση ότι η μηχανή θα σταματήσει όπου και όπως θέλω εγώ.
Τώρα τα USD της ΚΤΜ είναι για αλλαγή ελατηρίων, λαδιών κλπ αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα που δεν έχει λυθεί.
Παρόλο που αυτός που μου έδωσε το μπροστινό σύστημα δεν ήξερε από ποιό μηχανάκι προήλθε, επέμενε ότι είχε μηχανικό κοντέρ(ντίζα). Καθότι λοιπόν δε θέλω με τίποτα να αποχωριστώ τα πανέμορφα, στρογγυλά, αναλογικά όργανα της 650 ψάχνω να βρώ ποιά ΚΤΜ είχαν ντίζα για το κοντέρ και φορούσαν και 43άρια ανάποδα για να βρω και τα ατίστοιχα ανταλλακτικά. Έχω μπερδευτεί με τα τόσα διαφορετικά μοντέλα και τις λάθος πληροφορίες που διαβάζω στο ίντερνετ και ζητώ βοήθεια από όποιον ξέρει να ξεχωρίζει τα μοντέλα της ΚΤΜ.
Αυτό ειναι το μπροστινό:
Χειμώνας, διακοπές και παραδοσιακά εποχή για ακινητοποίηση της μοτό και μαστορέματα.
Λοιπόν, πριν λίγο καιρό έβαλα ένα μπροστινό από ΚΤΜ στο μηχανάκι μου(Africa Twin 650). Η προσαρμογή έγινε βιαστκά γιατί η μοτό έπρεπε να είναι καθημερινά σε κίνηση. Τώρα που ηρέμησα την έλυσα ξανά και προσπαθώ να διορθώσω τα σημεία στα οποία αφήσαμε εκκρεμότητες.
Το μπροστινό που μπήκε είναι 43άρι, λιγότερο άκαμπτο από το 48άρι και μάλλον ταιριάζει καλλίτερα στο σκελετό της ΑΤ. Αν και τα ελατήρια τερματίζανε λόγω παραπάνω βάρους, η οδηγική συμπεριφορά της 650 βελτιώθηκε σε σημείο που πραγματικά δε το πίστευα. Μαζί και η ασφάλεια καθότι βελτιώθηκε το μπροστινό φρένο αλλά κυρίως η αίσθηση ότι η μηχανή θα σταματήσει όπου και όπως θέλω εγώ.
Τώρα τα USD της ΚΤΜ είναι για αλλαγή ελατηρίων, λαδιών κλπ αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα που δεν έχει λυθεί.
Παρόλο που αυτός που μου έδωσε το μπροστινό σύστημα δεν ήξερε από ποιό μηχανάκι προήλθε, επέμενε ότι είχε μηχανικό κοντέρ(ντίζα). Καθότι λοιπόν δε θέλω με τίποτα να αποχωριστώ τα πανέμορφα, στρογγυλά, αναλογικά όργανα της 650 ψάχνω να βρώ ποιά ΚΤΜ είχαν ντίζα για το κοντέρ και φορούσαν και 43άρια ανάποδα για να βρω και τα ατίστοιχα ανταλλακτικά. Έχω μπερδευτεί με τα τόσα διαφορετικά μοντέλα και τις λάθος πληροφορίες που διαβάζω στο ίντερνετ και ζητώ βοήθεια από όποιον ξέρει να ξεχωρίζει τα μοντέλα της ΚΤΜ.
Αυτό ειναι το μπροστινό: