Η επέλαση των Κινέζων

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πιστευετε ότι οι Κινέζοι θα μπορέσουν να καταφέρουν ότι έκαναν οι Ιάπωνες πριν αρκετές δεκαετίες?Δηλαδή αντιγράφοντας αρχικά κάποια σχέδια να εδραιωθούν στον Παγκόσμιο μοτοσυκλετιστικό χάρτη?

Μερικά παραδείγματα της Shineray με κινητήρες που βασίζονται σε παλαιότερης τεχνολογίας απο την Ιαπωνία.Υπάρχουν και αντίστοιχα στρητ και retro αλλά επέλεξα μόνο on-off

Shineray Cougar 400 ή Mash 400 Adventure ή GEON Grandtour 400.Πωλείται στην Ευρώπη ως Mash με έδρα την Γαλλία(Κινεζογαλλική συνεργασία) με τιμή στα 5000 ευρώ.
Ο κινητήρας βασίζεται στο Honda XR400(με μίζα) όπως και η βασική αρχιτεκτονική σχεδιαση στο πλαίσιο με τις απαραίτητες διαφορές στο υποπλαίσιο.






Μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά
Ψεκασμός,29cv/7000, ροπή 3,05 Mkg/ 5500,ντεπόζιτο 19 λίτρα ,151 κιλά,ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Fast Ace(Νομίζω Taiwan),43mm και 210mm μπροστά,200mm πίσω,18άρης τροχός πίσω.
http://www.mash-motors.fr/moto-mash-adventure-400cc.html

Shineray X2,το μοτέρ βασίζεται στα NX250/AX1/DEGREE και το πλαίσιο σε KTM EXC.'Είναι πολυ δημοφιλές και εχει αρκετές επιτυχίες σε αγώνες της Ανατολής.Υπάρχουν διάφορα καλούδια για δαυτο όπως πχ κιτ αυξησης κυβισμου http://shinerayforum.com/index.php?topic=4420.0
Αυτό είναι το μοντέλο του 2015

2012






2 τύποι έκαναν με τα δυο παραπάνω ταξίδι 20.000χλμ απο την Σανγκάη μέχρι την Γερμανία http://monkeykings.jimdo.com/bikes


Αυτό δεν έχει πολύ σχέση με τα άλλα αλλά μου άρεσε και είπα να το βάλω :p.Shineray Military GY7 200,μοτέρ μάλλον XLR200,ντεπόζιτο 21L,16HP.

 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
το γεγονος οτι κ καποια αλλη χωρα μπαινει ενεργα στο παιχνιδι της κατασκευης μοτοσυκλετων ισως μας ξενιζει λιγακι κ ειδικα οταν ειναι η Κινα οπου ανεκαθεν τα προιοντα της ηταν/ειναι ρεπλικες η' αμφιβολου ποιοτητας...
εχουν το know how πιστευω αλλα κ παλι αν δεν το εχουν μπορουν να το ''αγορασουν''...
ισως λογω της γενικευμενης παγκοσμιας οικονομικης κρισης να εχουν καποιο μελλον οι πωλησεις τους...σιγουρα ομως ΔΕΝ θα μπορεσουν να αγγιξουν την περασμενη χρυση 20ετια (1990-2010) της ΙαπωΓερμανοΙταλικης κυριαρχιας.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Γιατι οχι !!!!!!!!
Και ειδικα αυτο το 630 που έβαλε ο Χριστοφορος η και το αλλο το 250 με σκελετό Ktm
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Πιστεύω πως έχουν τα φόντα να αναπτυχθούν και να μεγαλουργήσουν!
Πέραν της παράδοσης, δεν τους λείπουν ούτε το δυναμικό, ούτε το χρήμα, ούτε η τεχνολογία...
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Πιστεύω πως έχουν τα φόντα να αναπτυχθούν και να μεγαλουργήσουν!
Πέραν της παράδοσης, δεν τους λείπουν ούτε το δυναμικό, ούτε το χρήμα, ούτε η τεχνολογία...
Ειναι στο dna τους γραμμενο...copy> paste... σιγουρα εχουν τα φοντα και ολα οσα ειπες...αλλα οπως ευκολα καταλαβαινει κανεις για να κρατηθει χαμηλα το κοστος παραγωγης και κατ επεκταση η χαμηλη λιανικη, περα απο το μικρο μεροκαματο , θα χρησιμοποιησεις και φτηνο υλικο και δεν δινεις εκατομμυρια για ερευνα..copy , paste..λοιπον.
Και τα παραπανω μηχανακια οκ μια χαρα πιστευω οτι ειναι..αλλα για ποσο..ποσα τετοια θα βλεπουμε μετα απο 10 χρονια ας πουμε...θα υπαρχουν?
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Οι κινέζοι έχουν πολύ δρόμο ακόμα μπροστά τους.
Και σε καμμία περίπτωση δεν είναι γιαπωνέζοι.
Όπως ούτε οι κορεάτες όπως απεδείχθη δεν πλησίασαν την Ιαπωνική φιλοσοφία(τουλάχιστον).

Προς το παρόν πάντως καλύτερα να κρατηθούμε μακρυά από κινέζικα δίτροχα και τετράτροχα.
Όσοι τόλμησαν έχουν μετανοιώσει πολύ πικρά...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πιστεύω πως έχουν τα φόντα να αναπτυχθούν και να μεγαλουργήσουν!
Πέραν της παράδοσης, δεν τους λείπουν ούτε το δυναμικό, ούτε το χρήμα, ούτε η τεχνολογία...
Ειναι στο dna τους γραμμενο...copy> paste... σιγουρα εχουν τα φοντα και ολα οσα ειπες...αλλα οπως ευκολα καταλαβαινει κανεις για να κρατηθει χαμηλα το κοστος παραγωγης και κατ επεκταση η χαμηλη λιανικη, περα απο το μικρο μεροκαματο , θα χρησιμοποιησεις και φτηνο υλικο και δεν δινεις εκατομμυρια για ερευνα..copy , paste..λοιπον.
Και τα παραπανω μηχανακια οκ μια χαρα πιστευω οτι ειναι..αλλα για ποσο..ποσα τετοια θα βλεπουμε μετα απο 10 χρονια ας πουμε...θα υπαρχουν?
Οι κινέζοι έχουν πολύ δρόμο ακόμα μπροστά τους.
Και σε καμμία περίπτωση δεν είναι γιαπωνέζοι.
Όπως ούτε οι κορεάτες όπως απεδείχθη δεν πλησίασαν την Ιαπωνική φιλοσοφία(τουλάχιστον).

Προς το παρόν πάντως καλύτερα να κρατηθούμε μακρυά από κινέζικα δίτροχα και τετράτροχα.
Όσοι τόλμησαν έχουν μετανοιώσει πολύ πικρά...
Οι Κινέζοι μπορεί να έχουν δυναμικό, χρήμα, αγορασμένη τεχνολογία αλλά όταν πρόκειται για αμιγώς δικά τους προϊόντα -αυτά δηλαδή που δεν ακολουθούνται από αυστηρές προδιαγραφές που ορίζει κάποια εταιρεία της Δύσης- αυτό που τους λείπει ή (να το πω και αλλιώς) αυτό που έχουν διαφορετικό, είναι η κουλτούρα!
Για πολλά χρόνια τα προϊόντα τους παράγονται με τυχαίο έλεγχο ποιότητας σε πολύ μικρό δείγμα και ουσιαστικά τα βγάζουν στην αγορά με τόσο φθηνό τρόπο, ώστε και το 1/3 να αντικατασταθεί μέσω εγγύησης είναι και πάλι κερδισμένοι (και οι πελάτες φυσικά εκνευρισμένοι).
Δε ξέρω τι θα γίνεται στο μέλλον με τα Κινέζικα προϊόντα, μετά από 5-10-15 χρόνια, σήμερα όμως εγώ τα αποφεύγω όσο μπορώ! Ακόμη και όταν αγοράζουν ολόκληρα Ευρωπαϊκά εργοστάσια (σε πολλές περιπτώσεις τα μετακομίζουν μάλιστα) δεν τους έχω εμπιστοσύνη. Όταν εκμεταλεύεσαι βάναυσα το ανθρώπινο εργατικό προσωπικό δεν θα εξαντλήσεις τις δυνατότητες των μηχανημάτων; Καμία συντήρηση, καμία αντικατάσταση στα μαχαίρια των μηχανών των εργοστασίων και κατά τα άλλα νομίζεις πως αγοράζεις Husqvarna παλιάς τεχνολογίας...
Από άποψη -και για άλλους διαφορετικούς λόγους- δε γουστάρω Κινέζικά προϊόντα ούτε όταν είναι κάποια από τις γνωστές εταιρείες μπροστά!
 
Τελευταία επεξεργασία:

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Θα αγοραζε καποιος απο εδω μεσα Κινεζικο μηχανακι?
Παναγιώτη προς το παρόν δεν νομίζω αλλά στο άμεσο μέλλον ........ πολλοί !!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η SWM τό μόνο που έχει Κινέζικο είναι τα χρήματα. Απο εκεί και έπειτα το εργοστάσιο, τα σχέδια, τα μοτέρ, ακόμα και οι υπάλληλοι είναι Italy. Αγόρασαν όπως ήταν επιπλωμένη τη παλιά Husqvarna.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Την ιστορία την έχουμε δει δύο φορές. Μια από την Ιαπωνία και μια από την Κορέα. Οι Κινέζοι θα ακολουθήσουν την ίδια πορεία.
Οσο αφορά την Κορέα έχω προσωπική εμπειρία απο αυτοκίνητο όπως και πολύς άλλος κόσμος.Οι Κορεάτες έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους στα μηχανικά μέρη αρκετά χρόνια τώρα.Τελευταία έχουν ανεβάσει πολύ και το επίπεδο ποιότητας κατασκευής κάτι όμως που είχε αντίκτυπο και στις τιμές τους που ανέβηκαν αισθητά.
Και για να επιστρέψω στα δίτροχα,αν οι Κινέζοι ανεβάσουν αντίστοιχα ποιότητα και αξιοπιστία θα ανεβάσουν και τις τιμές που θα πλησιάζουν τους καταξιωμένους κατασκευαστές.Και αν μιλάμε για προιον top κατηγορίας(πχ Mega On-Off) μπορεί να είναι και ακριβότερο απο Ευρωπαικά-Ιαπωνικά.

Θα αγοραζε καποιος απο εδω μεσα Κινεζικο μηχανακι?
Μοτοσυκλέτα όχι(ακόμη) αλλά μικρό commuter ναι.Είχα στο παρελθόν δυο παπάκια της Dayang αντίγραφα του Honda Dream 100.Το ένα(50άρι) αγοράστηκε καινούργιο επι εποχής δραχμών και υπάρχει και δουλευει ακόμη,το 2ο(100άρι) αγοράστηκε μεταχειρισμένο με 40.000χλμ στο κοντέρ του και πέρα απο την ταλαιπωρημένη εμφάνιση του(λόγο αμέλειας) με υπηρέτησε αγόγγυστα για καιρό ώσπου μεταπωληθηκε ξανά.Αμφότερα μπορούσαν να δεχτούν χωρίς πατέντες γνήσια ανταλλακτικά Honda,μέχρι και τα καρμπυρατέρ ήταν γνήσια Keihin.
Όμως υπήρξαν και υπάρχουν πάμφθηνα 2τροχα χωρίς καμιά υποστήριξη(τα βρίσκεις μέχρι και σε πολυκαταστήματα) που σκορπάνε απο τις πρώτες ημέρες λειτουργίας τους.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Παναγιώτη προς το παρόν δεν νομίζω αλλά στο άμεσο μέλλον ........ πολλοί !!!
Ρε Ηλια ξερουμε ολοι,οτι η μεγαλη πλειοψηφια των μοτοσκυκλετιστων δεν αγοραζει με κυριο κριτηριο την τιμη.Απο εκει και περα πιστευω οτι καλυτερα θα ητανε να παρει καποιος Ινδικο μηχανακι,παρα Κινεζικο.

Οσο γι αυτο που ειπε ο Βαγγελης πιο πανω,δεν νομιζω να επηρεασει την ποιοτητα προς το καλυτερο,η αν θα γινει αυτο θα παρει πολλα χρονια.

Λευκαδιε αλλο το παπακι,αλλο η μηχανη.Θελουμε τη σιγουρια μιας επωνυμης εταιριας,ακομη και αν πολλες φορες ειναι χειροτερη και απο Κινεζικες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κι εγώ έχω παπάκι Daytona DY125, China εισαγωγή Γκοργκολής, αντίγραφο Supra.

37.000km αγορασμένο απο καινούργιο.

Αυτό το Shineray Cougar 400 απο πάνω που είναι ένα XR400 πιο Adventure το αγόραζα να πω την αλήθεια αν είναι προσεγμένο λίγο στην ποιότητα. Με ενδιαφέρει πολύ η κατηγορία αυτή και οι μεγάλοι κατασκευαστές δεν ασχολούνται δυστυχώς.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Mr. Bin Zhang, Vice General Manager of the Shineray Group

Μου αρκεί που το παραπάνω ονοματεπώνυμο είναι Κινέζικο. Όλα τα υπόλοιπα όσο καλά και να 'ναι... δεν παίρνουν αποφάσεις.

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μιλάς για την SWM @STF ?? Κι εγώ δεν ξέρω τί ρόλο θα βαρέσει σαν εταιρεία η συγκεκριμένη και κάτω απο την επιρροή του Κινέζικου κεφαλαίου αλλά αυτό που είναι πραγματικότητα είναι πως το εργοστάσιο, τα σχέδια, τα μοντέλα, οι μήτρες, τα μηχανήματα, τη τεχνογνωσία, οι υπάλληλοι είναι όλα Ιταλικά και αγόρασαν εξ ολοκλήρου την παλιά Husqvarna.

Φαντάζομαι είναι άλλο ένα βήμα στην προσπάθεια των Κινέζων να μπουν στις αγορές, αγοράζοντας τεχνογνωσία, αγοράζοντας τεχνολογία και επενδύοντας απο εκεί και έπειτα.

Η ιστορία θα δείξει την πορεία τους.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@tc-drift Ναι για την SWM μιλάω. Σε προηγούμενο post μου λέω πως δεν ξέρω τι θα γίνει με τα Κινέζικα προϊόντα στο μέλλον από άποψη ποιότητας και εμπορικότητας. Σήμερα πάντως είναι ελάχιστα τα παραδείγματα αμιγώς Κινέζικων προϊόντων που έχουν παντρέψει εμπορικότητα και ποιότητα (π.χ. HUAWEI, π.χ. Lenovo). Συνήθως μένουν στην εμπορικότητα και "ξεχνούν" τη ποιότητα!
Και λέω ξεχνούν γιατί η ποιότητα είναι απλά ένα επιπλέον οικονομικό κόστος στην αλυσίδα παραγωγής για τα εργοστάσια. Δεν έχει να κάνει ούτε με την τεχνογνωσία ούτε με την ποιότητα των παραγωγικών μηχανημάτων. Έχει να κάνει με τον έλεγχο ποιότητας, την ποιότητα των υλικών και τον χρόνο που διαθέτεις ΠΡΙΝ στείλεις το προϊόν στην σγορά. Αυτά τα τελευταία απλά "δεν υπάρχουν" στη φιλοσοφία τους. Κατά τα άλλα είδωμεν!

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Λευκαδιε αλλο το παπακι,αλλο η μηχανη.Θελουμε τη σιγουρια μιας επωνυμης εταιριας,ακομη και αν πολλες φορες ειναι χειροτερη και απο Κινεζικες.
Ανέφερα τα παπιά γιατί έγραψες μηχανάκι και οχι μηχανή ή μοτοσυκλέτα ;).Για τα υπόλοιπα :ok:
 
Top Bottom