Εγκατάσταση βολτομέτρου σε F800GS

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μια κ αρχισαμε να μαζευουμε τα θεματακια για το 800αρι,βαζω κι εδω να υπαρχει μια εργασια τοποθετησης βολτομετρου που εχω κανει για το 800αρι...

Ενας απο τους τροπους για να εχεις μια σωστη ενδειξη υγειας της μπαταριας και ρευματος στο μοτο,ειναι η τοποθετηση ενος βολτομετρου.Ετσι θα εχεις ανα πασα στιγμη ενδειξη για την κατασταση της μοτο σου σε ρευματα.
Η εγκατασταση ειναι αρκετα απλη,ενα δυο σημεια πρεπει να προσεχθουν και αξιζει ο κοπος.
Οπότε παμε μια περιγραφη:

Υλικα μαγειρεματος:

Επελεξα προσωπικα,ενα βολτομετρο datel

κομματι ακριβο,καπου στα 50€ η τιμη του,αλλά ειλικρινα ειναι απαικτο σε ποιοτητα,αδιαβροχο πληρως και αξιοπιστο σε μετρηση...3η μοτοσυκλετα που τοποθετειται(το ιδιο κομματι,άρα απο θεμα χρονου δειχνει και την αντοχη του)
Για οποιον θελει το ιδιο,ειναι αυτο εδω

και αγορα απο ΕΔΩ

Για τη συνδεση χρησιμοποιησα το ειδικο (κιτρινο) καλωδιο της BMW


που προμηθευτηκα απο τη BMW...οχι ομως μοτοσυκλετας γιατι εκει δεν ηξεραν καν τι καλωδιο ειναι και εννοειται για παραγγελία ουτε λογος!!,αλλά μεσω της αντιπροσωπειας οχηματων με τον κωδικό 97777611656,με κοστος καπου 17€.

Αυτο το καλωδιο εχει το πλεονεκτημα οτι συνδεεται στην ετοιμη υποδοχη,μια φυσα αναμονης GPS που εχει ακριβως διπλα(και κατω προς τη σελα)στη μπαταρια του F800GS.
Mια λεπτομερεια εδω...
Το καλωδιο βγαζει βγάζει 3 παροχές.,
1η παροχή ειναι η γείωση(αρνητικο)
2η παροχή. Είναι ο παλμός ταχύτητας 12V.
3η παροχή. Κόκκινο άσπρο παροχη ρευματος 12V(θετικο).
Οπότε στο βολτόμετρο συνδέεις το νούμερο 1 και 3.(έχει αριθμούς επάνω στο κίτρινο καλώδιο).Το 2 το αφηνεις ασυνδετο.;)

Φαινεται ακριβως εδω η θεση της ετοιμης αναμονης(φυσας) στη φωτο που βρηκα στο διαδικτυο


Κοπιδια,σιλικονη,μετρο,πενσες και λοιπα εργαλεια....και παμε να το φτιαξουμε

Επιλεχθηκε η καλυτερη θεση(για μενα) με την κατασκευη αυτης της βασης στα οργανα που εγραφα ΕΔΩ

Η συνδεση με τη φυσα πανευκολη(σχετικα...),ενα κλικ.Στην ακρη των καλωδιων εγινε μια προεκταση τοση ωστε να φθανουν τα καλωδια στο σημειο εγκαταστασης και στο τελειωμα συνδεθηκαν-κολληθηκαν δυο ειδικες πιαστρες (ακροφυσια) ωστε να βιδωθει στο βολτομετρο.
Στη συνεχεια ενα κλικ στη φυσα(αυτη που εχει ετοιμη για gps)και προσωπικα μονωσα με ζεστη σιλικονη το κατω μερος του βολτομετρου στην υποδοχη που εφτιαξα για να κουμπωσει.Δεν εχει θεμα αλλά ετσι ειμαι 1000% σιγουρος για σταθεροτητα και μονωση...
Μετα δεσιμο και παλι των πλαστικων στην F800GS και ετοιμοι!


Να πω εδω διευκρινιστικα,οτι επιλεχθηκε το ειδικο κιτρινο καλωδιακι και η ετοιμη υποδοχη/φυσα για να εχουμε τη δυνατοτητα ενα λεπτο αφου μπει το κλειδι στη μιζα στο off να κλεινει και το βολτομετρο. Αλλιως μπορεις καλλιστα να τραβηξεις μια καλωδιωση θετικο/αρνητικο απευθειας στη μπαταρια και εισαι κομπλε.Εκει ομως θα εχεις αναμμενη ενδειξη παντα(δεν τραβα ρευμα,απλα τραβα τα..βλεμματα).

Βουαλα λοιπον το αποτελεσμα και με χαρα διαπιστωσα οτι η μπαταρια χαιρει ακρας υγειας...οπότε και οπτικα πανω στην F8 μια χαρα ειμαστε και ευδιακριτο ειναι το σημειο τοποθετησης εν ωρα οδηγησης χωρις να ενοχλει...:)


Αυτα περι βολτομετρου για F800GS:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ωραίος οδηγός.
Κι εγώ είχα αλλά ένα κινέζικο το οποίο παραδόξως έκανε ΠΑΡΑ πολύ καλά τη δουλειά του κοστίζοντας 2-3 ευρώ.
Το είχα βάλει στη βάση οργάνων της Touratech, σε αυτήν με τα 2 πριζάκια, στη θέση του πάνω.

 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Καλημέρα Κώστα @mAthosalas ,και σε όλη την παρέα, επειδή ήρθε η ώρα να ασχοληθώ με τα ηλεκτρολογικά της μηχανής μου θα ηθελα την βοήθεια σου κ γενικά όποιου εχει άποψη για το θεμα . Εχω για εγκατάσταση ενα βολτόμετρο-αμπερόμετρο (με τρία καλώδια), μια μπρίζα αυτοκινήτου για ρευμα και σε λιγο καιρό ελπίζω να εχω βρει κ τα προβολάκια που ψάχνω ώστε να ξεκινήσω την εγκατάσταση. Απο οτι διάβασα και σε άλλο θεμα http://www.advride.gr/threads/Φώτααα-κάμερα-πάμεεε-hella-on-f800gs.4204/ ουσιαστικά θα χρειαστώ το κίτρινο καλώδιο της b m w και θα τα συνδέσω όλα εκεί πάνω σωστα? Γιατι μπερδεύτηκα λίγο με αυτό που γράφεις για το βολτόμετρο (στο αλλο θεμα) <<Τα πηνια με το βολαν,δηλαδη η Γεννητρια ρευματος τού 800,δινει μαξιμουμ 400w ρευμα.Το οποιο μεσω τού ανορθωτη μετατρεπεται απο εναλλασομενο σε συνεχες και φευγει για την μπαταρια.
Εκει,εχω συνδεσει ενα βολτομετρο τής datel(η 3η μοτο που το βαζω επανω το συγκεκριμενο-και με εχει σωσει στο παρελθον σε αλλη μοτο)για να εχω ενδειξη ρευματος.>> Τελικά που συνδέεται το βολτόμετρο ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Ακη καλημέρα.

Αν εχεις την φίσα της bmw που δείχνει ο Mathosalas, χρησιμοποιείς τα 2 καλώδια (1 & 3) θετικό και αρνητικό, (αποτι γράφει εχουν και αριθμούς επάνω).

Άλλος τρόπος, είναι με 2 κατευθείαν καλώδια απο την μπαταρία (+ -) και τα συνδεεις πάνω στα 2 πινάκια του βολτόμετρου αντίστοιχα στο (+ -).
Η διαφορά εδω είναι οτι θα εχεις συνέχεια ενδειξη και ας είναι σβηστή η μοτο και για να το σβήνεις θα πρεπει να βαλεις διακοπτάκη on-off πριν απο το βολτόμετρο.
Με τη φίσα της bmw ομως σβήνει μόνο του μετά απο 1 λεπτό αν θυμάμαι καλά και δεν χρειάζεσαι τίποτα.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Ακη καλημέρα.

Αν εχεις την φίσα της bmw που δείχνει ο Mathosalas, χρησιμοποιείς τα 2 καλώδια (1 & 3) θετικό και αρνητικό, (αποτι γράφει εχουν και αριθμούς επάνω).

Άλλος τρόπος, είναι με 2 κατευθείαν καλώδια απο την μπαταρία (+ -) και τα συνδεεις πάνω στα 2 πινάκια του βολτόμετρου αντίστοιχα στο (+ -).
Η διαφορά εδω είναι οτι θα εχεις συνέχεια ενδειξη και ας είναι σβηστή η μοτο και για να το σβήνεις θα πρεπει να βαλεις διακοπτάκη on-off πριν απο το βολτόμετρο.
Με τη φίσα της bmw ομως σβήνει μόνο του μετά απο 1 λεπτό αν θυμάμαι καλά και δεν χρειάζεσαι τίποτα.
Την φισα την παράγγειλα πριν λίγο από την bmw στην Λάρισα ! (Άγνωστο το ποτέ θα έρθει ) στην ίδια φισα θα συνδέσω κ τα προβολακια κ την μπριζα ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Ναι. Η φισα αυτη ειναι για αυτες τις δουλειές.
Ειναι μια προεγκατασταση που σου δίνει ρεύμα οταν δουλεύει ο κινητηρας και το χρησιμοποιείς για αυτα τα εξτρα που μπαίνουν σε μια μοτο (gps, προβολακια, φορτηστες κλπ)
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Ας μοιραστώ και εγώ την τοποθέτηση βολτόμετρου που έκανα σήμερα.

Το συγκεκριμένο βολτόμετρο δίνει ενα λαμάκι το οποίο πιάνει με βίδες στο πίσω μέρος του βολτόμετρου και έχει οπή ώστε να μπει στη βίδα του καθρέφτη πάνω στο τιμόνι. Αυτό το λαμάκι όμως επιτρέπει και την τοποθέτησή του στη βίδα της κάτω βάσης της ζελατίνας κάνοντας το πολύ διακριτικό και προστατεύοντάς το από τα πολλά νερά σε περίπτωση βροχής. Στη συσκευασία περιλαμβάνεται επίσης και αυτοκόλλητο της 3Μ με velcro.

Το πόσο ανθεκτικό και αδιάβροχο είναι θα αποδειχτεί τους επόμενους μήνες.

Συνδέθηκε με το κίτρινο καλώδιο της BMW και σβήνει 1 λεπτό μετά το σβήσιμο του μοτερ.

Το βολτόμετρο έχει και διακόπτη on/off στο πλάι.


 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Ας μοιραστώ και εγώ την τοποθέτηση βολτόμετρου που έκανα σήμερα.

Το συγκεκριμένο βολτόμετρο δίνει ενα λαμάκι το οποίο πιάνει με βίδες στο πίσω μέρος του βολτόμετρου και έχει οπή ώστε να μπει στη βίδα του καθρέφτη πάνω στο τιμόνι. Αυτό το λαμάκι όμως επιτρέπει και την τοποθέτησή του στη βίδα της κάτω βάσης της ζελατίνας κάνοντας το πολύ διακριτικό και προστατεύοντάς το από τα πολλά νερά σε περίπτωση βροχής. Στη συσκευασία περιλαμβάνεται επίσης και αυτοκόλλητο της 3Μ με velcro.

Το πόσο ανθεκτικό και αδιάβροχο είναι θα αποδειχτεί τους επόμενους μήνες.

Συνδέθηκε με το κίτρινο καλώδιο της BMW και σβήνει 1 λεπτό μετά το σβήσιμο του μοτερ.

Το βολτόμετρο έχει και διακόπτη on/off στο πλάι.


Πολύ όμορφη δουλειά.
Καλοδούλευτο!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ας μοιραστώ και εγώ την τοποθέτηση βολτόμετρου που έκανα σήμερα.

Το συγκεκριμένο βολτόμετρο δίνει ενα λαμάκι το οποίο πιάνει με βίδες στο πίσω μέρος του βολτόμετρου και έχει οπή ώστε να μπει στη βίδα του καθρέφτη πάνω στο τιμόνι. Αυτό το λαμάκι όμως επιτρέπει και την τοποθέτησή του στη βίδα της κάτω βάσης της ζελατίνας κάνοντας το πολύ διακριτικό και προστατεύοντάς το από τα πολλά νερά σε περίπτωση βροχής. Στη συσκευασία περιλαμβάνεται επίσης και αυτοκόλλητο της 3Μ με velcro.

Το πόσο ανθεκτικό και αδιάβροχο είναι θα αποδειχτεί τους επόμενους μήνες.

Συνδέθηκε με το κίτρινο καλώδιο της BMW και σβήνει 1 λεπτό μετά το σβήσιμο του μοτερ.

Το βολτόμετρο έχει και διακόπτη on/off στο πλάι.


Νικόλα ωραίος. Το καλωδιακι από που το πήρες το κίτρινο της bmw?
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Thanks Βαγγέλη! Από Παναγιωτόπουλο στο τμήμα των αξεσουάρ (όχι ανταλλακτικών...:rolleyes:) με €17. Το είχαν διαθέσιμο σε στοκ.

Νομίζω μπορεί να βρεθεί και φτηνότερα με λίγο ψάξιμο και υπομονή.

Ένα μαστόρι που ήταν εκεί δίπλα όταν πήγα μου έδωσε και καλή συμβουλή για την ασφάλιση/μόνωση της ένωσης των καλωδίων: Θερμοσυστελλόμενο σωληνάκι
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Το εν λόγω βολτομετρο 3 σε 1 (βολτομετρο, θερμόμετρο περιβάλλοντος και πρίζα usb)
το έχω βάλει και εγώ, στις 2 φορτίσεις κινητού σταμάτησε να φορτίζει και μετά από 3μηνες χρήσης σταμάτησε οριστικά να λειτουργεί.
οσο δούλευε το θερμόμετρο και το βολτομετρο μετρημένα με πιο πιστοποιημένα όργανα ήταν ακριβέστατα. Από αντοχή όμως μη περιμένεις πολλά έκτος αν έπεσα στην παρτίδα.
το ξανααγορασα ομως γιατί με βόλεψε η τοποθέτηση και περιμένω να παραλάβω μιας και μιλάμε για αγορά 12€ με τα μεταφορικά από Κίνα
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Εχω ακριβώς το ίδιο και έχω κάνει την ιδια τοποθέτηση. Σχεδόν 2 μήνες λειτουργίας και με φόρτιση αρκετές φορές, δεν έχει βγάλει κάτι προς το παρών..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως για να πώ την μαύρη αλήθεια να δώσω 17€ στην BMW για ένα καλωδιάκι με τη φύσα του και καλά για να κουμπώσει στην ΄΄εργοστασιακή΄΄ φύσα. Μου τη δίνει αυτή η αισχροκέρδεια δηλαδή κατι που δεν πρέπει να χρεωθεί πάνω απο 7-8€ να το τιμολογήσουν με κέρδος 300% για κάθε εμπλεκόμενο.

Θα προτιμήσω δηλαδή να βάλω έναν ωραίο κλέφτη να πάρω το ρευματάκι μου απο εκεί και τα υπόλοιπα 16.5€ να τα φάω σουβλάκια.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άμα ήξερα τι ακριβώς είναι αυτό το καλωδιακι θα εκανα το ίδιο που περιγράφεις...
μια 12βολτη παροχή που λειτουργεί όταν είναι σε λειτουργία η μηχανή για να δίνεις ρεύμα σε αξεσουάρ μόνο όταν δουλεύει. Εναλλακτικά η ίδια ιστορία είναι και η φύσα που βγαίνει 12V εκεί στο τιμόνι μπροστά μας όπως καθόμαστε. Σκέψου απο εκεί έκλεψα ρεύμα να δώσω στο ρελέ που έβαλα πριν λίγες μέρες κάτι προβολάκια. Για να οπλίζει το ρελέ μόνο όταν είναι το κλειδί στη μίζα. Πιθανώς να παίρνουν απο την ίδια γραμμή δε ξέρω.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θα προτιμήσω δηλαδή να βάλω έναν ωραίο κλέφτη να πάρω το ρευματάκι μου απο εκεί και τα υπόλοιπα 16.5€ να τα φάω σουβλάκια βλέποντας το μηχανάκι να φλέγεται.
Fixed.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Πάντως για να πώ την μαύρη αλήθεια να δώσω 17€ στην BMW για ένα καλωδιάκι με τη φύσα του και καλά για να κουμπώσει στην ΄΄εργοστασιακή΄΄ φύσα. Μου τη δίνει αυτή η αισχροκέρδεια δηλαδή κατι που δεν πρέπει να χρεωθεί πάνω απο 7-8€ να το τιμολογήσουν με κέρδος 300% για κάθε εμπλεκόμενο.

Θα προτιμήσω δηλαδή να βάλω έναν ωραίο κλέφτη να πάρω το ρευματάκι μου απο εκεί και τα υπόλοιπα 16.5€ να τα φάω σουβλάκια.
Εγώ τον μόνο ρευματοκλέφτη που ξέρω είναι αυτόν στο ρολόι της ΔΕΗ! :hh:

Συμφωνώ απόλυτα για το ποιο θα ήταν ένα λογικό κόστος για ένα τέτοιο καλώδιο και για το υπέρογκο περιθώριο κέρδους σε παρεμφερή εξαρτήματα/αξεσουαρ.

Για μένα πάντως που είμαι εντελώς αρχάριος σε θέματα DIY συντήρησης και βελτιώσεων ακόμα και το να κάτσω να το συνδέσω μόνος μου και να μην το πάω στη BMW ή σε ένα συνοικιακό συνεργείο ήταν σπαζοκεφαλιά!

Το ενδεχόμενο αποτυχίας στην DIY παροχή που περιγράφεις μου ακούγεται τρομακτικό στη παρούσα φάση και με την μηδενική εμπειρία μου!

Οπότε το έτοιμο καλώδιο που παρέχει η BMW απλοποιεί πολύ την διαδικασία και δίνει μια αίσθηση ασφάλειας.

(Αυτά γίνονται όταν παίρνεις το πρώτο μηχανάκι στα 28! Ούτε λάδια δε τολμάς να αλλάξεις μόνος σου.)
 
Top Bottom