Ηλεκτρικό κύκλωμα σε r1200GSAdv 08

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Ο nautilus αγορασμένος εδώ και 3-4 χρόνια, έχασα και τον λογαριασμό.. περιμένει να βρει μια θέση...
Η ισχυρή επιθυμία για προβολείς Led παραμένει, αν και ανατράπηκε το πλάνο λόγω υπερβολής....
Οι προβολείς που αγόρασα μάλλον για 4χ4 ταιριάζουν χαχαχα (600 γραμ. ο ένας)
Το Montana αρριβάρησε στην Σαλονίκη οπότε προηγήθηκε ξήλωμα για να βγει η εγκατάσταση...
Ένα Usb charger όσο να είναι το θέλουμε...
4 τα κρατούμενα
Ε, να μην βάλουμε και εκείνο το ωραίο ηλεκτρικό κλαπέτο πίσω -πίσω... αυτό το καγκουρέ???(μη ρωτήσετε περισσότερα είναι το μόνο που θα καθυστερήσει και για το οποίο μούγγα)
5 τα κρατούμενα
Την υπάρχουσα παροχή 12volt να την αφήσω η να την περάσω από το κύκλωμα?) οψόμεθα...

Επειδή ασφαλειοθήκες υπάρχουν σε ζυγές σειρές αγόρασα μια έξι θέσεων.

Το ξεβρακωμα έγινε για την αφαίρεση του gps cradle.
Ευκαιρία λοιπόν να συνδέσω τον nautilus αφού του βρήκα θέση μετά από τόσα χρόνια...
Γέρασε παρθένος ο έρημος ελπίζω να βρει τις δόξες του...

Άνετα πλέον για να βάλω και το γαιδουροgpsmap 620 Marine στη μπέμπα, όμως αυτή τη φορά έβαλα μυαλό... Spiral γαμάτο μαύρο,έτσι ώστε να μην βάζω βγάζω το tankι κάθε τόσο...
Γιατί σιιιιίγουρα όλο και κάτι θα μου γυαλίσει...
Είναι ένας εθισμός το γαμοebay...

Πέρασα κάτι καλώδια έκανα τα κονέ μου κατ ευθεία από μπαταρία στην ασφαλειοθήκη, τσέκαρε το ρελέ φέρνει...
Όλα καλά...

.....

Τώρα λίγο φωτορομάντζο και προοδευτικά με την εξέλιξη...

To be continued... or to be confused... :-D
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Θα ξεκινήσω λίγο άναρχα με τις φωτό προσπαθώντας να δώσω μια ιδέα του τι κάνω και πως.

Οι γνώσεις μου είναι σε ερασιτεχνικό επίπεδο οπότε αν κάνετε το ίδιο και καεί το μηχανάκι σας καμμία ευθύνη κλπ LoL

Η ιδέα μου είναι να πάρω ρεύμα από το συν της μπαταρίας και περνώντας το από έναν ρελέ(αυτόματος ηλεκτρικός διακόπτης ) να δώσω ρεύμα σε μιά ασφαλειοθήκη 6 γραμμών.

Με αυτόν τον τρόπο το ρεύμα από το συν της μπαταρίας φτάνει μέχρι τον ρελέ, όταν γυρίσει το κλειδί της μηχανής σε θέση ΟΝ, ενα ρεύμα από την μαμά πριζα που υπάρχει κάτω από την σέλλα

δίνει εντολή οπλισμού στον ρελέ και όση ώρα υπάρχει το κλειδί στον διακόπτη η σαφαλειοθήκη μέσω του ρελέ έχει ρέυμα οπότε και οι μελλοντικές εξι καταναλώσεις.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ρεύμα από το συν, καλώδιο πολύκλωνο εξάρι με θηλιά οδηγειται στον ρελέ:


είναι το μαύρο καλώδιο δεξιά από το κύριο καλώδιο της μίζας



Στην κάτω εικόνα προσέξτε από που πέρασα το καλώδιο, βασικά εκει υπάρχει μια τρύπα από κατασκευής

 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv


Και ο ρελέ μας... ικανότητας 30 Αμπέρ
προσοχή στην δερματίνη από κάτω.

Επειδή στην περιοχή αυτή υπάρχουν 2-3 τρύπες απόστραγγισης από τα νερά που π[εταει το φτερό

έβαλα αυτή τη δερματίνη σαν προστασία, όπως είναι πιστευω νερά και σκόνες θα μείνουν κάτω από την δερματίνη και

βγάζοντας την θα μπορώ να καθαρίζω τις σκόνες επίσης δεν θα λερώνεται ο ρελέ και το πρίζακι"μαμα"



Το οποίο πριζάκι το έχω αφειρέσει από παλιά από την κλασσική του θέση που είναι στο πλάι της μηχανής εξωτερικά διπλα στο κλειδί της σέλας
και το έχω χύμα μέσα εκεί χωρίς να το χρησιμοποιώ γιατί έχω φτιάξει αλλο κύριο πριζάκι κατευθειαν από την μπαταρία για να αποφύγω τις μαμακίες του canbus system

το πριζάκι στη χούφτα μου ο ρελέ κρυμμενος από το λάστιχο προσδεσης αλλά φαίνεται παραπάνω...

 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Προέβλεψε και θέση στις βαλιτσες για... πυροσβεστήρα!
Είναι έτοιμος ο πυροσβεστήρας θα μπει εξωτερικά της κεντρικης βαλίτσας... χαχαχαχα

...και σε μια δευτερη ανάγνωση θεωρώ ότι πρέπει να τον έχουμε όλοι μας....

Ξέρεις εσύ καλύτερα ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Όπως είπα παραπάνω έχω φέρει στο τιμόνι ενα ρευμα από την μπαταρία

Ας δούμε πως

Είναι το χονδρό κοκκινο καλώδιο με την ασημι ασφαλειοθηκη



Που το οδηγώ εδώ φωτό κάτω, και χρησιμοποιείται κυρίως για το ηλεκτρικό κοφλεράκι, φωτισμό σε σκηνή κλπ

 
Τελευταία επεξεργασία:

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Η μορφή που έχει αυτή την στιγμή η ασφαλειοθήκη είναι αυτή



Τα έξι κόκκινα καλώδια καταλήγουν σε ένα από κατω και εχουν συνδεθει στο ρελέ
το οποίο βρίσκεται ακριβώς κάτω από το πλαστικό καπάκι.
Διακρίνονται και οι αναμονές οπου θα συνδεθουν οι καταναλώσεις...

Οι δύο βίδες κρατούν την ασφαλειοθήκη στο καπάκι.
Μπορούμε με απλές κινήσεις να το αφαιρέσουμε και να ελέξουμε τον ρελέ και το πριζακι από οπου πηρα δυο γραμμες ρευμα να οπλίζει ο ρελέ!
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv


Τον έχω βιδώσει εκεί αρκετο καιρό, είναι ακριβώς κάτω από το φτερό

Είναι καλυμμέμος με μια ασημι πλαστικη σακούλα κάτω από το μαυρο φρύδι του φτερού εμπρός:


Φαίνεται και στην κάτω φωτό, σας ενοχλεί αισθητικα? Εμένα καθόλου!

 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
...και πάμε στο θέμα με λίγες ακόμα...

Παρακάτω φαίνεται πως περνάει η πλεξίδα με τα καλώδια από την ασφαλειοθήκε στο εμπρός μέρος της μηχανής

Έχει γίνει σχολαστκός ελεγχος να μην πιέζουν ουτε να πιέζονται τα καλώδια, παρατηρήστε το μαύρο spiral που οδηγεί εμπρός:







και από εδω θα γίνει η συνδεσμολογία για διακόπτη κλπ

 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Δεν εχω καταλαβει Χριστό απο αυτα που κάνει ο Χαρης αλλα μ'αρέσει να τα διαβαζω Ο Ναυτίλος τι ειναι;
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Αυτό που κάνω είναι ένα νέο ηλεκτρικό κύκλωμα 12βολτ, κατευθείαν από την μπαταρία δηλαδή χωρίς τον έλεγχο της κεντρικής μονάδας ελέγχου ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συστημάτων.
Η r1200gs και η adv είναι εφοδιασμένες με μία τέτοια μονάδα. Αγγλικά Electronic Control Unit ECU ακρωνύμιο.

Αυτή η μονάδα διαχειρίζεται τον ηλεκτρισμό των 12 βολτ επάνω στη μηχανή μας. Ότι ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό υπάρχει το ελέγχει αυτή η μονάδα ECU.
Για αυτό δεν δέχεται το σύστημα αυτό πχ xenon φωτισμό. Είναι προγραμματισμένο ότι στο συγκεκριμένο σημείο (εμπρός φως) υπαρχει λάμπα 55βαττ ισχύος. Όταν βάζουμε xenon η Led λάμπες οι οποίες είναι 10 20 η 30 βαττ ισχύς τότε η ECU το βλέπει σαν πρόβλημα και κόβει το ρεύμα.
Άλλο παράδειγμα, οι παροχές τροφοδοσίας 12 βολτ που έχει το gs1200, όταν χρειαστείτε ρεύμα για να φουσκωσετε το λάστιχο με κοφλερ 12 βολτ, η ECU βλέπει την υπερβολή στην κατανάλωση ρεύματος και κόβει το ρεύμα ως βλάβη κλπ

Προσωπικά χρειάζομαι μερικές παροχές όπως, να τροφοδοτησω με ρεύμα μια νέα κόρνα (nautilus, ένα ζεύγος βοηθητικό προβολείς Led, μια παροχή 12βολτ, μια παροχή Usb, τροφοδοσία στο gps κλπ.
Αυτό με οδήγησε στην κατασκευή αυτού που παρουσιάζω εδώ.
Ένα κύκλωμα παροχής ρεύματος 12 βολτ ανεξάρτητα από την καταραμένη ECU χαχαχα.
Το ρόλο προστασίας από βραχυκυκλώματα το αναλάβε αυτή η ασφαλειοθήκη που είδατε παραπάνω. Αυτό υπήρχε την εποχή πριν ECU.
Η παροχή ρεύματος στην ασφαλειοθήκη θα ελέγχεται από έναν ηλεκτρονόμο (ρελέ)
Δηλαδή ρεύμα θα έχει το νέο κύκλωμα μόνο όταν ο κεντρικός διακόπτης-κλειδί θα είναι ανοιχτός, όταν θα δουλεύει η μηχανή...
 

FEBU

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Αγγελής
Μοτό
Suzuki DL 650 V-Strom
Χάρη ακριβώς αυτό θέλω να κάνω!
Το έχω σχεδιάσει στο μυαλό μου, αλλά ψάχνοντας υλικά μου προέκυψε το κουτί του σχετικού θρεντ ( http://www.advride.gr/threads/Ασφαλειοθήκη-για-extra.3144/ ).
Μένει να συγκρίνω κόστη και να βρω στέγη και χρόνο...
Θα τα πούμε και από κοντά.
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Λοιπόν από κόστος, μην ψάχνεις.... Χαχαχα 5 ευρώ το ασφαλειοκούτι. 1,5 ευρώ η βάση ρελέ 5 ακίδων, 4ων θες αλλά μια είναι η βάση...
Κολλήματα πρεσσαρισματα μόνος
Και πες βαρειά 10 ευρώ όλα τα καλώδια, που θα σου μείνουν και αρκετά. Ρελεδακια είχα αλλά δεν είναι ακριβά.
 
Top Bottom